(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAR!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAR!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili Uğur ne yapacaksın parayı..para el kiridir...bak şiirin parayla ölçülemeyecek derecede güzel ve işte biz şairleri diğerlerinden ayıran da bu gönül zenginliğimiz, onurumuz ve de gururumuzdur...en önemlisi de tabi ki sağlıktır..o olmazsa hiç bir şey olmaz..olamaz da..o yüzden oturup yaradana şükredelim bizi insan olarak yarattığı için.bir de insan gibi insan olmayı öğrenebildiğimiz zaman gerçek kişiliğimizin er-geç bir gün farkına varmış olacağız...kutlarım..kendine iyi bak lütfen..sevgi,selam ve saygılarımla...
Dediklerinin hepsi hikaye diyeceğim sevgili dost ama bugünlerde bir hal oldu sevdalara sanki bunları ister gibi bir tavır sergiliyorlar ama ben yine de sevmeye yetecek yüreğin var mı gerisi hikaye diyorum.. Yüreğine sağlık kutlarım adam gibi seven yüreğini sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Önemli olan da bu adam gibi sevmek,söz de değil özde sevmek..Neyleyim malı mülkü içinde salınan yar olmayınca diye boşuna dememişler..Sevecekse insan candan sevmeli..
Adam gibi; yani sapasağlam bir inançla, sadakatle, güçlü bir ruhla, inancın en doruk noktasıyla sevmek... Ey yar! Sevgiden yana tüm ümitsizliklerini, kederlerini, elemlerini, hüzünlerini yok ederek seviyorum seni... yani ey sevgili adam gibi seviyorum seni... Seviyorum seni; İnzivaya çekilmiş, lakin tüm duygularını, görmelerini, duymalarını sana yönlendirmiş hissiyatla... Seviyorum seni; yerince, ne kadar aransamda senin mekanından özge bir mekan bulamayacak kadar...
Her sevilen adam gibi sevilmeye muhtaçtır... Ne mutlu size ve sevginize...
Adam gibi sevmek,oysa bu zamanda ne adam gibi adamlar kaldı nede uğrunda ince hastalığa yakalanılacak kadar büyük sevgiler...
Sevgi ve insanlık adına ne büyük bir kayıp değil mi?
Derin bir şiirdi ,var olun.
Selam ve saygılarımla.