(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZ YAŞAMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZ YAŞAMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim şiir dostum . Evet iyiki varız iyiki nefes alıyor iyiki düşünebiliyor iyiki düşüncelerimizi yazabiliyor ve iyiki sizin gibi iyi şiir dostları ile bunları paylaşıyoruz :) selam ve saygılarımla. :)
Dimi 1 2 gibi eksik gibi sanki uyarı almıştım çünkü :) sonradan bir iki gibi daha ekleyim dedim bu kezde yazarken hissettiğim duygu yok olmuştu sanki tekrar sildim. ( eleştiriye herzaman açığımdır. Mutlu eder hatta beni )
Nesimisiz, nazımsız , ahmet arifsiz yani ustalarsız davete davet demem. Metin ise ustaların dışında bambaşka bir yürek sancısı olmuştu hele birde o dönemlerde yeni tanımışken.
SensiZ yaşamak ... ~ Evet "Bir çocuğun oynarken düşmesi gibidir".. Düştüğü anda aklına ilk gelen sen, düştüğünü göstermek istemeden.. Aslında hep aklındaydı, bir an SensiZliği düşündüğü an düşmemişmiydi o çocuk.. Nasıl düşünmüştü bir an SensiZliği.. Yoksa SensiSliğin gerisinde duran S'10suZluğa mıydı bu düşünce.. Sensizlik aslında S'10suZluğun balançık noktası mıydı.. Ya da kendisi bir nokta, Sen ise yanına koyduğu ikinci noktaydın.. İşte SensiZlikte katıldı araya ve üçüncü nokta oldu.. Ve bu SensiZlikten kaynaklanan s10 nokta S'10suZluğa doğru bir yol oldu..
Düşmenin acısı çocuk kalbinde bıraktığı mahçubiyet acının saklanması gizlenmesi ancak bu kadar güzel anlatılır ''onsuzluk''Yüreğinize sağlık. Çok güzeldi. Sevgiliden ayrılmanın yarattığı boşluk harika anlatılmış.Sevgilerle kalın.
Saygı ve sevgiyle :))