(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hep aynı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hep aynı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğe düşen ince sızı değil mi bunca güzelliği yazdıran.Bazen herşeyi götürür, adı nefretle anılır. Bazen gözlerine dünyayı sığdırır.Adına şiirler yazdırır ağıtlar yaktırır.Yüreğinize emeğinize sağlık Çok güzeldi her dize.Sevgilerle.
Bir kartopu idi başladığında Kaçsam da nafile Sonunda beni de sardı/
Nefessiz kalırcasına sol yanım dardı/
Gölgem gibiydi bastığım her izde Bütün dünyamı saran Çok güzel bir ağdı/
İster aşk de adına istersen sevgi sızısı hep aynı..! **************************** Sızlayan kalbe derman, yine aşktır... Aşka, sevgiye dair vesair duyguların özetiydi... Kutluyorum kaleminizi...
Zafer şiir çok kısa ama aynı zamanda çok uzundu anlattıkların,ya ben rastlamadım bir zamandır sayfada sana,yada sen yoktun,aratma kendini dost,kutluyorum.Saygılarımla.
İster aşk de adına
istersen sevgi
sızısı hep aynı
haklisiniz...bu sizi bir kez insanin icine düsmeye görsün...kutlarim dizelerinizi saygilar...