(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN GİBİ OLANLAR SEVSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN GİBİ OLANLAR SEVSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnşallah öyle biri olur, hem neden olmasın ki, ne güzel işte kanaatkar, mütvazı birini istiyorsunuz; vardır vardır Adnan Bey, etrafınıza biraz dikkatli bakınız, göreceksiniz.... Hoştu, insana huzur veriyordu şiiriniz...Yürekten kutladım kaleminizi... Selam ve saygılarımla, esenlik dileklerimi yolluyorum...
Paraya pula fazla tamah etmesin Söz dinlesin burnunu dikip gitmesin Allah böyle birini ,bana dost etmesin ..........Beni ben gibi olanlar sevsin
Toprağım hem amin diyorum,hemde Allah korusun.Öncelikle güzel dilek ve temnnileri yalın ve net,anadolu insanı işte böyle mert,gönlü bol ve kendisi cömert....Hepimiz bu vasıflarla donatılıyız aslında,neylersin ki aramıza asırlardır bir bela salınmıştır.Önce Alevi sünni,bu şah İsmaille başlar sanırım.Şimdide bir ermeni oyunu kürt türk.Aslında bunların bertaraf edilmeleri çok kolayda..Bizimde işimize gelmiyor biraz sakin durmak.Bazı banaz kafalar varki militerist düşünceler.Türk daima savaş halinde teyakkuzda olmalıdır tezini savunur durur,buyrun temizleyin işte değilmi. O yüzden mevlam sonumuzu hayır etsin diyor KOCAELİNDEN GÜZEL ALACA'MIZA VE SİZ DOSTLARA saygılar sunuyorum.
batu_41 tarafından 11/2/2011 10:26:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Boyu posu giyinişi parlak ayakkabısı, Seni sevmeyenler hiç bir şeyi sevemez. Kendine değil de güvense olsa da dayısı, Adnan Hocam olmadan hiç bir haltı bilemez. HakanKURTARAN Yüreğine sağlık Usta:)))
Kıyemtli dostum ,değerli hocam, nazik yorumunuz ve aslında tüm güzel yorumlarınız için içtenlikle teşekkür ederim sağlık mutluluk huzur dolu yeni bir güne başlamanız dileği ile sevgi ve selamlarımı sunuyorum içtenlikle