Kolonya gibisin kızım, Elime alınca uçuyorsun . Kapatsam kokmazsın. Bir koklasam; Hemen içime akarsın. Elimde olduğun gibi dursan, Şart mı hemen uçup gitmen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOLONYAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOLONYAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uçarı kelebekler gibidir ,yüreğe kök salmamışsa eğer sevgi .Vefa duygusundan da yoksunsa tabii. Tıpkı sizin kolonya benzetmesi gibi. Esprili güzel bir şiir..Kutlarım sizi. Sevgi ..selammm.
Çok farklı,ilginç ve güzel bir yaklaşım.Kolonya imdesi anlamlı hem de derin anlamlar kazanmış bu şiirde.Sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı dizelerini anımsattı bana.
Kolonyayı dikkatli kullanmak lazın. Çok derin çekersen içine felç etme ihtimali de var. Ama derin derin koklayayım da varsın felç etsin diyorsan orasını bilemem. Çok güzel şiirin için kutlarım. Saygılar.
Gerçekten anlamlı bir şiir. kolonyayla benzeştirdiğiniz kişi . kapağını açınca yani daha iyi anlaşılınca demek istemişsiniz. eski özlliği gizemi her neyse kalmıyor.. çok güzel ,sizi kutluyorum..selâm ve saygımla..
Ne çekmesi alkolun hası.
O yüzden uçuyordur.
Selamlarımla.