(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU NASIL BİR YÜRÜMEKTİR BE KIZIM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU NASIL BİR YÜRÜMEKTİR BE KIZIM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönüllerde bir tebessüm yaratabildiysek ne mutlu bize.. Yer o kadar önemli değil... Belki çok kişinin dikkatini çekmekte faydası olmuştur.. :)) Saygılarımla..
Kızlarımız değerli şiirinizde de nüksettiğiniz gibi asilliğini kanından, güzelliğini Yaradan'dan, methinide sizin değerli kaleminizden almış hocam..Yüreğiniz dert görmesin, ellerinizden öptüm..
Gelmez sonu yarattığın depremin Artçıları gönlümdeki fay’dandır.... Arap atı taydan olur... Bu güzellik soydan olur....
Sevgili Yılmaz.... Sende bu MECNUN AŞKI VARKEN SANA SEVECEK LEYLA MI YOK.... Asıl olan sendeki gözeli gören gönül gözü, gönlüne yüreğine kalemine sağlık...
Sesli şiirlerini ve TÜRKÜ'lerini de burada bizlerle paylaşacağın günleri bekliyorum....
Değerli dostum ve ağbiciğim.. Yakalmışsın gene damardan bir yerlerden... Çok teşekkür ederim... Diğer çalışmlar için epey zamanımız var önümüzde..Olur inşallah.. Saygılarımla...
Bu güzelim şiir ,olmuş tadında Yorumları çoğalmış,dolmuş tadında Nice şair yürek, bulmuş tadında Sohbete tat olan,içilen çaydandır...:)))))) bu da bizden nazar boncuğu olsun...Selamlar güne gelin şiire ve şairine
Sen yürürken sarsılıyor her zemin Her adımın etkisinden çok emin Gelmez sonu yarattığın depremin Artçıları gönlümdeki fay’dandır
Dostum. Şiirin tamamı harika da ben bu dörtlüğe takıldım. Şiirin aynı zamanda bir zeka işi olduğunun kanıtı olmuş adeta. Kutlarım demek ne derece yeterlidir bilemiyorum.
Bu arada yaş ilerlese de gönül genç maşallah. Her daim de genç kalması dileklerimle Saygılar...sevgiler.
Bakış açınız ve değerli yorumunuz için teşekkürler... Gönül asla kocamaz demişler... Bizde hissetiklerimizi kaleme dökmeye çalıştık becerebildiğimzce .. :)))