yurdum insanı mevsim temizliği yapıp dolabında bulduğu tanga ve parmak arası terlik dahil giymediği/kullanmadığı ne varsa depremzedelere göndermiş yazıklar olsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tanga ve parmak arası terlik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tanga ve parmak arası terlik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yanlışlıkla karışmış olacağınız düşünüyorum ben istemeden yoksa halkımızın kadir şinas bir millet olduğunu herkes biliyor hababam sınıfında aynı şeyleri görmüştük ama sonuç çok güzel olmuştu
İran Şahı İsmail , Yavuz Sultan Selim'e bir kutu tezek göndermiş. süslü bir kuru içinde. Yavuz tezeği görünce hemen emir vermiş. '' İran Şahına bir kutu gül lokumu gönderin...'' '' Aman padişahım o size tezek gönderdi, siz ona lokum gönderiyorsunuz bu nasıl iş '' diye soranlara da '' Herkes yediğinden ikram eder'' diye cevap vermiş. O densiler de kendi yedikleri pislikten gönderiyorlar.
Babidim...Senin yorumun da en az şiir kadar güzeldi. Müthiş bir zeka...''Tangalaklar'' gerçekten süper. Tedrik ederim. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi.
tespitlerinize katılmamak mümkünmü?