(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İhanet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İhanet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bence ihanet önce insanın kendisine yapılıyor. Sonra arkadaşa Eşe dosta Aileye Çevreye Vatana millete Yukarıya aşağıya derken heryanı sarıyor.hatta dizilerde bile var:)))
Kısaca içinde sevgi olmayan her yerde ihanet vr be hocam.Saygımla...
Kulağı karıştırma lütfen.Kulak,masumdur. Göz dedin de, Türkan geldi aklıma hemen.. Geçen ay çaya uğradı.Balkonda iki lafladık tabi. 'Çiçeklerin de,pek güzelmiş' dedi giderken. Bir haftaya hepsi kurudu!..
belki anlık belki birikmişlerin cıkması ruh halini bilemeyiz ama kendim için sunu diye bilirim inanamamak vurucu noktadır şoka girer beklersin bakarsın beklersin ve sonuç kocaman bir hiçtir sonuç hep hiçtir.
Bazen insan kendi söylediklerine,yaptıklarına,düşündüklerine inanamıyor evet doğrudur.. Bazen o an söylenen incitici bir söz daha sonra söyleyenin içine dert olup,kendini yargılamasına neden olabiliyor.. Bazen insan art niyeti olmasa da o hataya düşebiliyor ve sonra bundan çok pişman da olabiliyor... Bazen dostun anlayışına ihtiyacı da olabiliyor.. Bazen dostlar affetmelidir...
bazen gözler kulaklar hatta dil ihanet ediyor gördüğüne işittiğine söylediğine insan inanamıyor
Çok haklısınız. Akşama kadar aynada yorgun ve yıpranmış bir beden görüyor göz... Dil' Akşam olsa da yatsak'' diyor.Kulak da işitiyor bu söyleneni Lakin akşam olunca dil hala '' Hadi zıbarsana ne oturuyorsun'' dediği halde beyin ve kalp '' Daha değil'' diyor.
ne alışılmadık şeylere alışılmış
selamlar.....