Bu vatan evlatlarını kandıran bizim karşımıza diken "iblis" (şeytan) terör örgütünü ifade etmektedir sitemler onadır...
Toz duman oldu da, yandı şu yüreğim! Feryatlardan akan, közlere mi üzüleyim Gönül selinin saflığında Hainliğinin, çıkarlarına mı? Ne hakkın vardı, benim hayatımda Tut desem, tutar mısın? Hani şimdi, nerdesin?
İhanetinle sağladın, onca çıkarını Müteahhitliğin ve satılık taşeronluğun da bu mu? Bana laik gördüğün mezar? Üç beş kuruşluk, çıkar mı? Hani senin, o yaptığın hesabın? Irk ayrımına, acımasızca tabi tutuğun Hani insanlara, verdiğin değer Bu vatanın böğrüne, hançerleri sokarken Hiç de, böyle demiyordun Ha bire, kemirdiler Vatanı; bölüp parçalayıp da, yutuyordun Peki tuttumu, tüm yaptığın kötülükler?
Yazık ve günah değil mi, bu masum insanlara Hayatının, tek ilk baharında Koyuşta gidenlere Dön de bir bakıver, yanlışlık nerede Hakk’ın ipinden, çıkışın mı? Yoksa çıkar peşinde, bizleri satışın mı? Allah’ı da bilmezdin, şu haline bak? Şimdi mi geldi, aklın kurusuna yaşına devlet nerede diyen, feryadın ne Allah’ım yetiş, diyen ya o dilin Şimdi mi, çözüldü? Zoru görünce mi, aklın geldi başına?
Bu millet evlatları, birlik ve bütünlük içinde Bu yaraları, inşallahta saracak Bu vatan ve millet, elbet yine bir gün cennet olacak Senin, o pis leşine bile Allah’ım, lanetler yağdıracak Canlar birlikte Ve dirlikte Gönüller bütünlük içinde Ve de Tek bir bayrak, altında kalacak Sevgiler de, mutluluk içinde kucaklaşacak…
Allah senin de, layığını bin versin he mi? O şişkin, göbeğinle Çalım satan o mendebur, suratınla Tomar, tomar paralarınla Aldığın, onca mazlumun ahtı ile Yerle bir olur da, sende kalırsın inşallah!
Hani o kalleşçe, sözlerin de nerde? Hadi canlar, varalım vazife başına Çıkıp da, düşelim yolara Bekler de dururlar, yardıma bizleri Şeytanları, çekildi aradan Koşup da, varalım Pak vatan evlatlarının, yanına...
Gömüldün mü, şimdi "İBLİS" yerin dibine Hadi sana güle, güle...
(24.10.2011)AZAP…
DOST YÜREKLERDEN:
Yılanın en başı refah içinde, Kuyruğu siyasi taviz peşinde, Tabutla şehitler her gelişinde, İmralı’dan kıs kıs gülüyor Dayı...İSMAİL SÜKLÜM
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...TOZ DUMAN OLDU DA, YANDI ŞU YÜREĞİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...TOZ DUMAN OLDU DA, YANDI ŞU YÜREĞİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir olmak, diri olmak, iri olmak zamanıdır; hele ki Van'ımızda olan felaketten sonra milletimizin bütün fertleri yek vücut olmuştur, zaman zaman, şiddet, terör canımızı çok yaksa da bin yıla vurulan mühür Anadolu'da insanlarımızın ele kemik misali birbirine iç içe geçmişliği ve ayrılmazlığıdır, bizler irbirimizin yarasını sarıp, iyi gününde neşesine ortak olduğumuz gibi, kötü gününde de acısını paylaşacağız, dosta düşmana bunu göstereceğiz, zatenAllah'ın emri de böyle değil mi, "Birlikte rahmet, ayrılıkta azap vardır" sözü de buna işaret etmez mi... Hürmet ve selamlarımı bıraktım....
Güneri Yıldız tarafından 10/25/2011 3:17:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tebrikler üstat, duru ve etkili bir ifadeydi şiir, hainlerde din iman olsa zaten bu kalleşlikleri yapmazlar... Bunlar iblisin uşağı olmuş mendeburlardır... Kalemini ve yüreğinden gelen bu gerçekçi sesi saygıyla kutlarım. En derin selam sevgiler.
Sizi yürekten kutluyorum üstadım. O kadar güzel ve içten gelerek anlatmışsınız ki, inşallah dua olarak Cenabı Allahın katında kabul olur. Bu Millete zarar vermek isteyen devletler hak ettikleri cezayı bulurlar. Selam ve saygılar
Allah senin de, layığını versin he mi? O şişkin, göbeğinle Çalım satan o mendebur, suratınla Tomar, tomar paralarınla Aldığın, onca mazlumun ahtı ile Yerle bir olur da, kalırsın sende inşallah!
Hani o kalleş, sözlerin de nerde? Hadi canlar, vazife başına Çıkıp da, düşelim yolara Bekler de dururlar, yardıma bizleri Şeytanlar, çekildi aradan Koşup da, varalım Pak vatan evlatlarının, yanına...
Gömüldün mü, şimdi "İBLİS" yerin dibine Hadi sana güle, güle...
Milletimize bı acıları yaşatanlardan er geç hesap sorulacak. Yeterki birliğimizi bozmayalım terörün amacı iş savaş çıkarmaktır. Anlamlı şiirinizi ve yüreğinizi kutluyorum selamlar.........
hep derimya nerde biz sizin için dağdayız diyenler nerdeler yine sen türksün ben kürdüm diyenler birlik içinde dayanışma var yüce mevlam birdaha böyle acıları göstermesin kutlarım değerli üstadım duyarlı yürek var olun saygılarımla
Adına vicdan dediğimiz şey; Yaradan’a inanmış olmanın gönüllerimizde açan gülleridir. Kork Allah’tan korkmayandan demiş atalarımız. Gaflet uykularına kapılıp zalimi cesaretlendirmenin, fırsat vermenin sonuçlarıdır bu çektiğimiz acılar. Ameller niyetlere göre olduğuna göre ve kötü niyetin bile hesabı verileceğine göre; sevgi ve şefkat pınarlarından yoksun olanların bir dini olamaz. Kan ve gözyaşı ile huzurumuzu bozanlar işte bu yüzden bizden değildir ve sonları hepimizce malumdur tarihin sayfalarında. Birlik ve beraberlik içinde her kesim sorumluluklarını tam anlamıyla yerine getirmek ve çalışkan olmak zorundadır. Barışta ter dökmeyen savaşta kan döküyor sonuçta ve güç zalimlerde olunca çiledir bu hayat… Duyarlı kalbinizde hayat bulmuş şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum dostum. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle…
Hani o kalleş, sözlerin de nerde? Hadi canlar, vazife başına Çıkıp da, düşelim yolara Bekler de dururlar, yardıma bizleri Şeytanlar, çekildi aradan Koşup da, varalım Pak vatan evlatlarının, yanına...
Gömüldün mü, şimdi "İBLİS" yerin dibine Hadi sana güle, güle...
Duyarlı yüreğinizi kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Hani o kalleş, sözlerin de nerde? Hadi canlar, vazife başına Çıkıp da, düşelim yolara Bekler de dururlar, yardıma bizleri Şeytanlar, çekildi aradan Koşup da, varalım Pak vatan evlatlarının, yanına...
Gömüldün mü, şimdi "İBLİS" yerin dibine Hadi sana güle, güle... Bütün dileklerinle gönülden iştirak ediyorum değerli gardaşım.İnşallah diyorum bende sennin gibi...Sevgilerimle
Hani o kalleş, sözlerin de nerde? Hadi canlar, vazife başına Çıkıp da, düşelim yolara Bekler de dururlar, yardıma bizleri Şeytanlar, çekildi aradan Koşup da, varalım Pak vatan evlatlarının, yanına...
Gömüldün mü, şimdi "İBLİS" yerin dibine Hadi sana güle, güle...
Bu millet evlatları, birlik ve bütünlük içinde Bu yaraları, inşallah saracak Bu vatan ve millet, elbet yine cennet olacak Senin, o pis leşine bile Allah’ım, lanetler yağdıracak Canlar birlikte Ve dirlikte Gönüller bütünlükte Ve de Tek bir bayrak, altında Sevgiler de, mutluluk içinde kucaklaşacak…
İnşallah değerli arkadaşım. Duyarlı yüreğine sağlık. Esen kalınız...
Allah senin de, layığını versin he mi? O şişkin, göbeğinle Çalım satan o mendebur, suratınla Tomar, tomar paralarınla Aldığın, onca mazlumun ahtı ile Yerle bir olur da, kalırsın sende inşallah! Aminnnn...duyarlı yüreğinizi,usta kaleminizi kutluyor,saygı ve selamlarımı yolluyorum Kadri Hocam...teşekkürler...
Yüreğine emeğine sağlık hocam.Söylenecek herşeyi söylemiş yürek.Şanlı albayrağımız altında sarılacak yaralar. ALLAH bir daha afet göstermesin ulusumuza.Ölenlere rahmet yaralılara acil şifalar diliyoruz.En kaz altında kalanlar da bir an evvel kurtarılırlar inşallah.Bu işi de MEHMEDİM yapar.Yüreğine ömrüne bereket hocam.
Kutlarım duyarlı yürğinizi..