Doğduğunda aldığım, büyütürken başka haz, Ey oğlum çok duygumu gizler saklar özlerim. Ya Rabbim Sen koru der-el avuç açan niyaz, İç sesim hiç susmadan, her an seni gözlerim.
Annen ninni tutturur gönlümden üfler neyzen, Şeytan uçurtma yaptık, bisiklet bindik bazen, Okul mektep zamanı, koşturmakta bir düzen, İç sesim hiç susmadan, her an seni gözlerim.
Damat olduğun günden, aklıma geldi sünnet, Ne de çabuk büyüdün, yuvan Hakka emanet, Hissi bell’etmem çünkü bana düşen metanet, İç sesim hiç susmadan, her an seni gözlerim.
*
Beyaz ceket pantolon, faytonda beyazgüller, Cam kenarı düşlerde, sessiz suskun özlerim. Yaz kış mevsimsiz evde, daha örtülmez tüller, İç sesim hiç susmadan, her an seni gözlerim.
Ömre denk kurmak için, var diye hep farkına, Kan rengi-can döşümde, kalbe yaktığım kına, Bizden haber sesliyor, hem uzak hem yakına, İç sesim hiç susmadan, her an seni gözlerim.
Güneş tenimde doğar gece gezen ay bende, Sevda şarkısı söyler sevinçten aşk dümende, Nasıl mutlu olurum herşeyim senken evrende, İç sesim hiç susmadan, her an seni gözlerim. . . . .
"...İç sesim hiç susmadan, her an seni gözlerim..."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİM -II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİM -II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömre denk kurmak için, var diye hep farkına, Kan rengi-can döşümde, kalbe yaktığım kına, Bizden haber sesliyor, hem uzak hem yakına, İç sesim hiç susmadan, her an seni gözlerim.
Güneş tenimde doğar gece gezen ay bende, Sevda şarkısı söyler sevinçten aşk dümende, Nasıl mutlu olurum herşeyim senken evrende, İç sesim hiç susmadan, her an seni gözlerim. . . . .
"...İç sesim hiç susmadan, her an seni gözlerim..."
Tek kelimeyle muhteşemdi kaleminize sağlık üstadım Her daim selam ve dua ile saygılar..
sen kötü giden olaylara inat
güzel şairsin yürek.