(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biter mi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biter mi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
temenni ederken, bitmesi için de elimizi taşın altına koyarsak, belki...İster maddi, ister manevi acılar olsun bitmeye mahkumdur, ancak zordur, uzun zaman ister... Saygılarımla...
acılar bitmez esme bacım bitmez ama acı var diyede tırsmıyacaaz dün dedelarimiz bu vatanı acıyla, kanla yoğurdularda bize teslim ettiler bizse sadece "yandım allah" diye feryad edemeyiz dedelerimiz ne tembihlediyse aynı şekilde yola devam haa dedem dün bize "dik durun" da demişti
bitmez Esma. bitebilir de ama unutursan daha iyi senin için:) Tebrikler, güzel bir paylaşımdı, ama şiirin laf lafı açar gibi, sohbet etmek isterdim ama biliyorsun, biliyor musun..? şaka şaka bilmiyorsun ya da biliyor olabilirsin:) Neyse sen anlatma istersen:) hadi baaaaaaaayyyy (bye bye)
....Bir gün elbet bitecek. Ama yarın, ama öbür gün bitecek.Bitmeli. Umudumuzu yitirmemeliyiz. ....Sevgiye dair, barışa dair, kardeşliğe ve insanlığa dair umutlarımızı hep diri tutmalıyız. Başka çaremiz de yok zaten. ....Çünkü umudun bittiği yer, yaşamın da bittiği son duraktır. ....Saygı ve sevgilerimle.