(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dağılmış Nar Tanelerimiz! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dağılmış Nar Tanelerimiz! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YÜREĞİMİZİ KAN AĞLATAN ACIYLA CAN ÇİÇEKLERİMİZE YÜCE MEVLAM KATINDA YÜKSEK MAKAM VERMİŞTİR. BİZLERE DÜŞEN VATANIMIZI ONLAR GİBİ YANİ ŞEHİTLERİMİZ GİBİ SAVUNMAKTIR... ŞEHİTLERİMİZ VURULUNCA DEĞİL, UNUTULUNCA ÖLÜRLER... BU MÜKEMMEL ŞİİRİ VE ALTIN YÜREĞİNİZİ TEBRİK EDERİM. SELAMLARIMLA.
Dualarınız dualarım Sabiha hanım. Şu iki günlük Dünya'da neden , niye, niçin bu canilikler. Kaynağında SEVGİSİZLİK YATMAKTA. üÇ ÇOCUK YETİŞTİRDİM , İNANIN OYUNCAKLARI SAYILIYDI, OYUNCAK ALAMADIM BELKİ O GÜNKÜ ŞARTLARDA..SEVGİYE BOĞDUM , oyuncaktan çok daha önemliydi..Sevgi dolu yüreklere sahipler...
Artık son olsun bu acılar ağlamasın annelerimiz... Saygılar sevgiler dost...
Duyarlı yüreginize sevgi ve selamlar Oya hanım,ama bu gidişle o nar taneleri bu iktidar beceriksizliği ile daha çok ser sefil olacak gibi,betrinden korusun yüce Allah .Saygılarımla.
Kana ve karanlığa uyanışın simgesi olmuş şiir.O nar tanelerini tek tek toplayacağız . Allah şehit ailelerine sabır versin.. Sizi kutluyorum,selam ve sevgiyle..
AYNI DUYGUALRDAYIMMMM SEVGİLİ ARKADAŞIM NE KADAR GADAR OLURSA OLSUN O SOL YANDA ÇIRPINAN VAR O HAİNLERDEDE HİÇ Mİ ACIMIYOR HİÇ Mİ YANMIYORRR YOKKKKK.BUNLAR DUYGULARINI HAİNLİKLE DEĞİŞMİŞLER :(((((((((( AMA AMAÇLARINA ASLA ULAŞAMAYACAKLAR.BU VATAN BİZİM BİZİÖM KALCAKKKKKKKKKKK.SEVGİMDE VE DUAMDASINN.
Anlamlı kalem...
Yanıyor yürekler ...
Kaleminize gönlünüze sağlık...
Çokça sevgi ve selam dost...