(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HANGİ VATAN ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HANGİ VATAN ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vatan ayağımızın altından bizleri uyuta uyuta çekilen vatan .Gözleri,bağlı elleri bağlı insanların çoğaltıldığı vatan. Elbette sağolsun ama onu bu hale getiren Amerikan güdümünde olan bu zatların elinde beğil .Bu göz boyayıcıların elinde hiç değil. sizi sevgiyle kutluyorum..
katılıyorum size.amerika ile israille işbirliği yapacaksın onalrı destekleyen kim bunlar değilmi.......suçluyu başka biryerde neden arıyoruz.........mevlam rahmet eylesin
yanılıyorsunuz kardeş. uzun bir süredir bu memlekette sloganlar da değişti."her şey vatan için" yerini "her şey makarna için'e" "vatan sana canım feda" da, "kömür sana canım feda" ya bıraktı. memlekette artık ne kadar makarna o kadar oy, ne kadar kömür o kadar soy... vesselam.
VATAN ÖLSÜN!Vatan bu şekilde geNcecik bedenlerin kanlarıyla SULANACAKSA, deri koltuklular daha bir gerilsin diye,sistemin kahpe çarkı daha hızlı dönsün diye,birileri ölürken birileri sefa sürsün diye VATAN SAĞOLMASIN!!VATAN ÖLSÜN!!!
Vatan sağolsun diyenler yavrusunu kaybeden ANANIN feryadını yüreğinde hissetseysi yıllardır bu kirli savaş devam etmezdi!