(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ODAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ODAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şehit haberleri yüreğimin sızısı. Bir de ameliyat sonu ağrıları. Ülkem de karmakarışık. Odama yansıdı sevgili arkadaşım. Umarım artık çözüm bulunur. Sevgilerimle.
Bir dağın yokuşu varsa inişi de var, güneş batıyorsa eğer sabahleyin yine doğar. İnsanlar için her rengi var yaşamın, siyaha bakan gözler beyazın değerini anlar... İnsan sorumluluklarına dikkat çekme vardı şiirde. Kendi yağımızda kavrulmasını bilmek gibi, kendi ayaklarımızın üstünde durmak gibi, tertipli bir yaşantıya davet gibi... Hayatta her şeyin biri diğerine ne kadar da çok benziyor değil mi! Şair kalbi algılar, sorgular, sorgulatır işte böyle… Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum, gönül dolusu selam ve saygılarımla…
Değerli yorumunuza teşekkür ederim hocam. Ne güzel özetlemişsiniz. Şehit haberleri yüreğimin sızısı. Bir de ameliyat sonu ağrıları. Ülkem de karmakarışık. Umarım artık çözüm bulunur. Saygılarımla.
Şehit haberleri yüreğimin sızısı. Bir de ameliyat sonu ağrıları. Ülkem de karmakarışık. Odama yansıdı sevgili arkadaşım. Umarım artık çözüm bulunur. Sevgilerimle.
Şehit haberleri yüreğimin sızısı. Bir de ameliyat sonu ağrıları. Ülkem de karmakarışık. Odama yansıdı şair arkadaşım. Umarım artık çözüm bulunur. Saygılarımla.
Şehit haberleri yüreğimin sızısı. Bir de ameliyat sonu ağrıları. Ülkem de karmakarışık. Odama yansıdı şair arkadaşım. Umarım artık çözüm bulunur. Saygılarımla.
Şehit haberleri yüreğimin sızısı. Bir de ameliyat sonu ağrıları. Ülkem de karmakarışık. Odama yansıdı şair arkadaşım. Umarım artık çözüm bulunur. Saygılarımla.
Şehit haberleri yüreğimin sızısı. Bir de ameliyat sonu ağrıları. Ülkem de karmakarışık. Odama yansıdı şair arkadaşım. Umarım artık çözüm bulunur. Saygılarımla.
İnanır mısın geçen gün aklıma geldi arkadaşım. Hemen sayfana baktım değilmiş dedim kendi kendime. Çok mutlu oldum sevgili arkadaşım. Seni unutur muyum.Ben ameliyat oldum. Şimdi iyiyim dinleniyorum evde. Selamlar sevgiler.
Yüreğimin sızısı ve dağınıklığı böyle aksetti arkadaşım. Zaten yatıyorum ağrılarım var,bir de şehit haberleri. Umarım artık çözüm bulunur. Saygılarımla.
Buna Mehmet Uzun'un şu sözüyle cevap vermek istiyorum.. :(
Yaralı takvimlerle büyüyor üç tarafı hüzünlerle çevrili yurdum, genç ölümlerle değişiyor mevsimler ve hep aynı toprağa aynı ağıtı söylüyor Anadoludaki bütün diller... Mehmet Uzun
sağlıkla ,sevgimle kal...