(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜMÜ EN BAŞA YAZ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜMÜ EN BAŞA YAZ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İster ağa ister paşa yaz Adını sağlam taşa, Ölümü en başa yaz!
KİMLERE KALMIŞ BU DÜNYA AĞALAR PAŞALARDA EN SADIK DOSTTUN BAĞRINDA.BAKİ OLAN BİR HOŞ SEDA BU ALEMDE.CANDAN TEBRİKLER ÜSTADIM BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ ÖMRÜNÜZ SAĞLIKLI UAUN OLSUN SAYGIMLA.
--------------------Bu gidişin elbet vardır sonu.. Unutma bunu... Böylesi tok sesle haykırıştı şiir. Uyarı ve örnek... Efendim, bize düşen''HAKLISINIZ!,, demek.. Diyorum, çok haklısınız!... Müthiş bir şiirdi. Çok beğenilerimi bırakıyorum usta kaleminize. Varolunuz!..
Çok anlamlı ve mesaj içerikli bir eser, ne olursan ol kim olursan ol, sonun kara toprak olacağını ustalaıkla yazmış üstad kaleminiz daim olsun, çokça şiirdi...
İster ağa ister paşa yaz
Adını sağlam taşa,
Ölümü en başa yaz!
KİMLERE KALMIŞ BU DÜNYA AĞALAR PAŞALARDA EN SADIK DOSTTUN BAĞRINDA.BAKİ OLAN BİR HOŞ SEDA BU ALEMDE.CANDAN TEBRİKLER ÜSTADIM BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ ÖMRÜNÜZ SAĞLIKLI UAUN OLSUN SAYGIMLA.