Ey güzelliği; Fani dilleri asırlar boyunca yoran sevgili; Anladım ki; Bu bendeki aşk ömürlere sığmayacak uzun bir nâme. Ve yine anladım ki, Daha senin okuman yazman yok…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLADIM Kİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLADIM Kİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün şiirlerinizden daha farklı bir uslüp var bu şiirde. Çok değişik bir yorum olmuş. Güzel bir hiciv tebrikler. En çok da insafsız olanlar için geçerli demişsiniz. Ne kadar acı değil mi hep yüreğimizi kanatan şeyler için bir şeyler yazıyoruz. Umut ve mutluluk dolu şiirlerinizi de okumak nasip olur bir gün umarım.
haşa,Allah'a sitem falan asla olmaz... burada sadece bir sevgiliye,adına şiirler yazılan tüm sevgililerle birleştirilip kısa bir hitap söz konusu... tabi en çok insafsız olanları için geçerli...
baktığım yok zaten hocam...gerçekten 1 puan da verilebilir zaten,neden olmasın ki:):)...herkesin beğenisi farklı olabilir... tüm yorumlar için teşekkürler.... saygılarımla...
yine puan katili siteye dadanmış...1 puan ha...aferin sana...ya arkadaş çıksana ortaya..kimsin ne ya ? şiir mi senin derdin ortalığı toz-dumana mı katmak ? şiirin var mı senin ? hadi göster de görelim ya... siz aldırmayın ona sakın...şiirini güzel...teşekkürler..tebrikler...saygımla...
Ey güzelliği; Fani dilleri asırlar boyunca yoran sevgili; Anladım ki; Bu bendeki aşk ömürlere sığmayacak uzun bir nâme. Ve yine anladım ki, Daha senin okuman yazman yok… tebrikler güzeldi.