Yanlızım Yine her zamankinden daha yalnız.. Yalnızların,yalnızlığın pirî oldum.. Kalın bir sis perdesine çekildim.. Bu yalnızlık.. Bu sessizlik.. Çekilesi değil.. Çekilesi değil...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yanlızım Yine her zamankinden daha yalnız.. Yalnızların,yalnızlığın pirî oldum.. Kalın bir sis perdesine çekildim.. Bu yalnızlık.. Bu sessizlik.. Çekilesi değil.. Çekilesi değil...
07/06/2009[
Kısa ama güzel bir sevgi seslenişi.Çok hoşuma gitti şiiriniz.Okuyanı sıkmayan ama düşünceye sevk eden,incitmeyen bir sitem şiiri.Elinize ve duygularınıza sağlık.Candan tebrik ediyorum.
Değerli şairim,beni bağışlayın ama yapacak çok şey var.Şu yalan dünyada ölümden gayrı her şeyin çaresi var,sadece ona çare yok.Birilerine kızıp hayata küsülmez.Şayet insan böyle bir durumda hayata küserse,muhatap mutlu olur.Bırakır üstüne düşmezsen o zaman acı çeker.Bırak o acı çeksin.Bu sözlerim her iki cins içinde önemlidir.Sizin bu güzel şiirinizden çok ders çıkardım.En önemlisi sizin çok iyi niyetli,acı çekmeye razı olan ama karşıdakini üzmek istemeyen merhametli bir insan olduğunuz.Yanıldıysam düzeltin.Ama yanılacağımı zannetmiyorum.Sıkıntıları insan mutlaka paylaşması gerekir,değilse kendine yazık eder.Paylaşmak isterseniz paylaşmaya hazırım.Ben alışığım çekmek konusunda pir oldum.İçten sonsuz saygılarımla.
başını önüne eğme kardeşim
hayat çok başladı bittiği yerden
asla ümidini kesme kardeşim
dağ ne kadar yüksek olursa olsun
bir kenarı yol olur yol kardeşim
allahın rahmeti keremi boldur
asla ümidini kesme kardeşim
kesme ümidini kesme kardeşim
yüreğine sağlık
tebrikler
dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
selam ve dua ile
A.E.O