(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Toprağıma Yazdım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Toprağıma Yazdım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz hep yazdık ama bu gece bana yapılan bir süpriz oldu itiraf edelim ağabey saklımız gizlimiz yok bizim her zaman derim ki 'Şairin işi sevmektir sevilmek değil.' diye biz daha çok aşk şiirlerinde sevdiğimiz karşı cinse hitap ettik onuda başarabildiğime inanmıyorum çünkü başarsaydım anlardı duygu pınarımın tek gözü olurdu neyse cevap vereceğim teşekkürler.
Umut abim siz gayet başarılı bir söz ustasısınız şiirimin altında yorumunuzu gördüğüm zaman bana heyecan veriyor, kayda değer bulmuş ve yorumlamış diye.Selamlar sevgiler
Biz hep yazdık ama bu gece bana yapılan bir süpriz oldu itiraf edelim ağabey saklımız gizlimiz yok bizim her zaman derim ki 'Şairin işi sevmektir sevilmek değil.' diye biz daha çok aşk şiirlerinde sevdiğimiz karşı cinse hitap ettik onuda başarabildiğime inanmıyorum çünkü başarsaydım anlardı duygu pınarımın tek gözü olurdu neyse cevap vereceğim teşekkürler.
Sevgi saygı ve selam ile.