(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇUVALDIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇUVALDIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bugün okulda gencin biri dediki; yaşanılan her aşk aslında birer duygu kitabıdır..kitabın yazarı aşkı yaşayandır.Sen gördüğün yüzlere dokun hele aşk acısı uğruna ne lafları ardınca dizecekler...birde her aşk fakulte bitirmekle eş değermiş dediler :)) ozaman ben karacahilim dedim :) gelen cekilen acıyı unutturmayı bırak,hafifletiyorsa bana göre o aşk asla aşk olamaz... buda demektirki aşk bikere yaşanır...ve hakkıyla aşık olan bu alemde yoktur..
Bence ön yargılısınız... Ben insanların mesleği, işi, yaşadığı yer yada dış görünümü vs gibi özelliklerine göre ayırmam. Yada bu özelliklerine göre bir iletişim kurmam, birde bu tür şeylerin bende bir önyargı geliştirmesine izin vermem ;)
iletişimde iyi bir yere sahip olan bu pc; hernedense artık ,yanlış iletişim gibi olaya çok neden oluyor.. ee tabi insanlar birbirlerinin yüzünü görmeden yazışınca ve bilmem neresiyle öylesine okuyunca böyle durumlar çok yaşanıyor..sağlık olsun :)
genelde hep hafızalarda hemşireymişim gibi kalsamda...:)) değilim efendim..demekki ne olduğumu sorduklarında mesleğimi tam anlatamıyorum karşımdaki pc nin karşısında oturan değerli şair ve şairelerime :)
valla şairim henüz okadar tanımıyorum yeni yeni 48 öğrenci ile haşır neşir olma yolunda ilerliyoruz..Genc de bu 48 öğrenci içinden olduğuna göre sadece ders konularında fikirlerini öğrenebiliyoruz.. Ders;kişisel gelişim,konuda beden dili olunca böyle bir aşk a dokunduk gectik.. : )) kimbilir belkide çok sevmiştir ama sadece bir yürek sevmiştir..o sevgiyle konuşmuştur.
Hangi okuldaki genç böyle büyük ve iddalı laflar edebimiş bunca şaire inat :))) Binlerce şair bilyonlarca damıtılmış mısrada ifade edememişken ve tarifi böyle mümkün olmayan bir hastalığa ne vakit, hangi ara yakalanmışda hangi ömre sığdırmış acep :)))))
gerektiği yerde batır çuvaldızı..
tebrikler..