Ömür bel bükmeden çıkmadan araz, Güç hasıl etmişken yıkmadan maraz, Dostluksa yaşamda, güttüğün garaz, Zahmeti öldür de, bir yudum aşk sun.
Boş heves satmadan mezat furyada, Tek gün kaybetmesin sarhoş rüyada, Can rızkı kesilmeden, yalandünyada, Kaybını buldur da, bir yudum aşk sun.
Bebeği süt besler, peşinden ekmek, Her çağ başka başka, sürekli emek, Sonunda istersen mahsulden yemek, Gayretle oldur da, bir yudum aşk sun.
Doğrudan kaynaktan sözlenen hitap, Kaç merhale geçmiş, kaç kutlu etap, Baştan sona Hakkın, bahsinde kitap, Gerçeği bildir de, bir yudum aşk sun.
Gül koksun o zaman, duysun etrafta, Doğudan başlayan, hem de ön safta, Namazdan pay veren, hissen tarafta, Seherde kıldır da, bir yudum aşk sun. Vaktinde kıldır da bir yudum aşk sun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR YUDUM / AŞK SUN - II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR YUDUM / AŞK SUN - II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gül koksun o zaman, duysun etrafta, Doğudan başlayan, hem de ön safta, Namazdan pay veren, hissen tarafta, Seherde kıldır da, bir yudum aşk sun. Vaktinde kıldır da bir yudum aşk sun.
Her çağ başka başka, sürekli emek,
Sonunda istersen mahsulden yemek,
Gayretle oldur da, bir yudum aşk sun.
-------------------------------------
Beğeni ve teşekkürlerimi bırakıyorum sayfanıza...
KUTLUYORUM..