(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Renk Renk Kelebekleriz! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Renk Renk Kelebekleriz! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa ve yalın serbest dizeleriniz,duyumsattı ve düşündürdü derince. Kelebek ömrü kadar kısa olmasın hiçbir yaşam! Elden geldiğince,bir an bile yaşatmak için uğraşıyoruz ,yaralılarımızı,hastalarımızı ,değil mi? Bu arada,Annenizin rahatsızlığını öğrendim.Sağlıklı günlere diyorum.her geçen anın değerini bilmeliyiz aslında.Anılarımızda,güzel kalmalılar... Sevgi ve saygılarımla Değerli Yazın Arkadaşım...
Hayat gelip geçiyor.Bir de bakmışsın bir kelebek misali uçup gitmişiz.Aslında bir kelebek olmalıyız.Yaşamın çok kısa olduğunu bilip oradan oraya uçup mutluluğu aramalıyız.Hiç ölmeyecek gibi yaşamalı,yarın ölecek gibi yaşarken ne yaptık sorgulamalıyız. Bu anlamda şiiriniz çok şey ifade ediyor.Yüreğinize sağlık.Saygı ve selamlarımla...
kelebek ki pervanedir hani ömür boyu aydınlıga aşık. kelebek ki ışık diye ateşe koşarken "dur gitme yanacaksn" ikazına rağmen kanatlarnı kül eyleyen. Yanarken vuslatı buldum diyen.
insan ömrü doğduğu öldüğü günlerin arasında bir kaç gün değil mi ya...
sağlıcakla