(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biraz da içmeli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biraz da içmeli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk'ın ve rüyaların şehri İstanbulu ağlatan kim? kim sokaklarında şiirler katleden kaldırımlarında ağlayan madem ki hatrı sorulunca İstanbul gülecek ve derdi paylaşılınca eski haline dönecek içelim o zaman ince belli bardakla ince ruhlu şairlerle beraber... :)))))
istanbul ağlıyor akşam hatrını sormalı derdini paylaşmalı biraz da içmeli
içmeli derken sanırım meyve suyu ve diğer içeçeklerden bahsi konu aldım ilk okunuştaki anlamda anlamadım yanılıyorsam demeki niyet önemli paylaşmanın önemini böyle kısa ve öz anlatmak güzeldi
istanbul ağlıyor akşam hatrını sormalı derdini paylaşmalı biraz da içmeli
....Ağlayanı teselli etmek için içmek gerekiyorsa içilmeli, hem de en kralından içilmeli ki; kimseler ağlamasın. ....Kutlarım. Çok güzeldi. Saygı ve sevgiler size olsun.
:)))) Evet hocam fimaldeki içme benim ilgi alanıma giriyor. Hem İstanbul' la içmeyeli çook oldu.
Bir dönem (4- 5 yıl) duygu mezesi dediğim rakım en iyi arkadaşımdı. Ama sonuçta beni Hanım ağama götürdü de onu hiç bir zaman getiremedi:((( Yinede arasıra dert ortağı oluyor ama çözüm,Asla:)))))
İçinde İstanbul olan her şiir beni hep derinlere indiriyor..İyide oluyor..Saygımla:))))))))
hergün pilav hergün pilav.. tavuk oldum ya..! verdiğin bulgurda bayatmıydı neydi...midem bulanıyor..gözlerim kararıyor.. seni göremiyorum şu an... karşımda 70 lik gözlüklü bi teyze var ama...yok canım,o sen değilsindir yani :)))
yok ya..ne zaman..? bi kaşık helva bile vermediler:)) hemi sen izmirde değilmisin..? istanbulun ağladığını nerden biliyon..? mobese mi taktırdın sultan ahmete:))
Saygılar.