(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zor olan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zor olan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir maymuncuk gibi şiirlerin her kapıyı açan her duyguya uyan her dilde konuşulan sesler gibi hakikatten zor olan olan değil oldurulan şey içimizde kazınan derin duygu ve bize bıraktığı tad boşluk özlem işte bunları kabullenmek zor şairmisin ? filozof mu? bence ikisi de var tebrikler .
:))))))) burada bi edebiyatçı arkadaş var.. her b....u bilen cinsinden ona bazen övücü sözler diyorum bana " bir mukabele" diyo :)))))))) şimdi ben de senin son sözüne "bir mukabele " diyecektim :))))))))))))))))))))) de odama girince arkadaaş başladım gülmeye :)))))))
beklemek kolay ama çaresizlik değilmidir? zor olan bunlar değil zor olan perdeleri açıp dünyayı görmek... zor olan müziğin sesini kısıp dünyayı dinlemek... zor olan kaybetmeyi kabullenmek insana özgü yetenekler ah ah tebrik ederim sevgili şairem can-i gönülden saygılarımı sunarım.sevgiyle kalın hoş kalın
Zor olan kaybetmektir ama hep suç ortağı ararız ya ...Ya hayat suçludur,Yada içimizdeki çocuk...Zaten acı da bu noktada başlar.Bu durumu kabullenecek kadar olgunlaştıysak paçayı kurtarırız ....Yoksa vay halimize vay....
Şimdi Şans adındaki şiirimi yeniden yaşadım.Daha asmadım ama madem yeri geldi yazayım.
Hayat bana iki sefer sevme şansı verdi O zaman ilk ergendim Şimdi ise son ergen... İçine edeyim böyle hayatın...
Mazeret hayat mı hocam:))))))))))))) Saygımla...
Kemalkarsli tarafından 10/9/2011 5:16:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
her kapıyı açan
her duyguya uyan
her dilde konuşulan
sesler gibi
hakikatten zor olan
olan değil
oldurulan şey
içimizde kazınan derin duygu
ve bize bıraktığı tad
boşluk
özlem
işte bunları kabullenmek zor
şairmisin ?
filozof mu?
bence ikisi de var
tebrikler .