(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mucize şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mucize şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))))))))))))))))))))))))) Cumartesi olması bile biz mucize.... Zırt diye Pazartesi de olabilirdi... Ya şimdi deseler " Bakanlar kurulunun aldığı karar ile hafta günlerinden Cumartesi ve Pazar kaldırıldı. Cuma'dan sonra dierkt Pazartesi olacak. Alınan karar Cumhurbaşkanının onayoından sonra Resmi Gazetede yayınlandıktan sonra yürülüğe...." İşte mucize bak ..Oldu ! Aman duymasınlar ..Valla bi de bakıyosun " Hakkaten yaa !" deyip yapıyolar mı ... Maazallah !
Mucizeye ne gerek mucezeyi yaratmışsınız şiirinizi uzatmak için cumartesiyi ilave etmişsiniz bundan büyük mucuzemi olur uzatmışsınız kutluyorum sevgi ve saygılarımla.
ŞİİRİN BAŞLIĞI BU GÜN GÜNLERDEN NE YA DA İKİYÜZLÜLÜK ...diye isimlendirdiğim şiirimin son bölümü ile dört satır- dörtbin sayfadan oluşan şiirinize yorum yapmak istedim....Lütfen kabul buyurunuz.
Bu gün Cuma…..Ve ben hiç kimseyi özlemedim….. Öğlen namaz –niyaz, akşam cacık ve piyaz…. Önüm kış ardım yaz…. Hayat denen şey tesbihim…. Kah çekiyorum, kah sallıyorum…… Bu gün Cuma….Perşembe olsa ne gam….. Bayrammış….Deliye her gün bayram
ben sevmiyorum valla nedeni varda ondan hatta siirimde var pazarlari diye haftalardan cikardim diye))) günleri altiya düsürdüm diye ya esma sevgiyle kal...
ahh keşke bir mucize olsa, içime şu güneş gibi aydınlık UMUDlar doğsa önce pembe sonra kırmızı alabildiğine yeşil rahmet nur'ları yağsa ve ruhumun acsam kapılarını o mucize nurlar; oluk oluk içime dolsa...
mucizenin en has olanına ihtiacım var yazarım sevgi ve dua ile kalın !
Edeb-i Şiirsel tarafından 10/8/2011 4:27:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Benim için mucize gerçekleşti.Anam şiirinden annemin haberi yoktu şimdi yanındayım ve çok hoşuna gitmiş olacak ki o da bana seni çok ama çok seviyorum oğlum dedi.))))))))))) Ama puan vermemiş diye kızıyo:)))))))))) Saygımla...
Cumartesi olması bile biz mucize....
Zırt diye Pazartesi de olabilirdi...
Ya şimdi deseler " Bakanlar kurulunun aldığı karar ile hafta günlerinden Cumartesi ve Pazar kaldırıldı. Cuma'dan sonra dierkt Pazartesi olacak. Alınan karar Cumhurbaşkanının onayoından sonra Resmi Gazetede yayınlandıktan sonra yürülüğe...."
İşte mucize bak ..Oldu !
Aman duymasınlar ..Valla bi de bakıyosun " Hakkaten yaa !" deyip yapıyolar mı ...
Maazallah !