(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeniden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeniden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))) Evet...güneş her gün yeniden doğuyor . Ve hep aynı güneş.. Olmasına rağmen sanki ilk defa doğuyormuş gibi heyecanlı ve bakir pırıltılarla doğuyor. Keşke biz de her gün öylece kalkabilsek. :))))) Çok çok çok iyi . Hatta bi tane daha "çok" .
şu sözlere bak bi... bunu hemen her gün -yazın daha çok olmak koşuluyla- herkes söyler fakat bu mana kasdederek ve bu denli güzel söyleyecek çok az inssan var bu kadar derin söylemek için şair olmak lazım. e o zaman bence şiir böyle olmalı
Ha birde..vallaha kıskanmaya başladım...bu nasıl etkili bir yoldur ki,iki satır yazıyo bi sürü yorum alıyo!!!...yetmiyo üstüne bi sürüde yorum arası yorum alıyo!!!...bu bir üniversite tarafından araştırılsa eyi olur deyom...deyomda süzümü duyen yok...selam ile
Kasıtlı olsun deye iki yorum yapıvedim...Yorumun az ya biraz çok görüssün deye!!!...hade gari daha çok çalışta biraz daha yorum al bakem...bu yorumlar ileride lazım oluu bakasın...selam ile kalıve
Allah'tan normal doğuyor...o da sezeryana alışırsa varya...vay anam!!! :)))) O değil de; bir haberde okumuştum...Son yıllarda, Türkiyede ki sezeryanla doğum oranı normal doğum oranını geçmişte ...(milliyet) ordan aklıma geldi...selam+hürmet ile
ışığa doğru yürürseniz gölgenizin sizi takip ettiğini görürsünüz. sabahsız gece akşamsız gündüz olmaz.hayellerimizin toz penbe yerinde aldığım bir nefes son nefesimiz olabilir. hazansız bağ istiyorsanız solmaya güle doğru yürüyün gölgeler arkanızda kalsın. saygımla.
çok kısa oldu bugün.. karıncalar bile bilir yeniden doğduğunu..! bugünlerde pek suskun oldun esma hanım.. var bi derdin ya... bi türlü çıkaramıyon baklayı ağzından... söyle de bizde kurtulalım,sende kurtul.. :))
oooo, esma listeleri altüst etmiş yine.. sık kullanılanlar üste...az kullanılanları alta yerleştirmişsin valla.. vaktin varsa bi gelde bizim üniversitede bi konferans ver.. Allahdan birkaç kıta şiir yazmıyon..halimiz nic olurdu ya:))) sabaha kadar yaz yaz bitmezdi.. tey tey tey:))))
kırmızı da kırmızı bi ırmağımız var esma hanım.. içine gir,çamur banyosu yapmış gibi çık..yüzün elin pak mı pak oluyor. daha yeni doğmuş gibi pürüzsüz ten e sahip oluyon.. nabeeer:))))
şiire video ekle bölümü var sayfanda.. ordan şiiri seçip,bana verdiğin linki kopyalıyorsun..o kadar.. sen şifreni ver ben ekleyim:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Offf yaaa gözüm döndüüü göndersene ıssızzz. Soğansız mümkünse,közlennmiş biber olsun bi de lavaşın içinde olabilitesi varsa )))))) Es de soğansız istiyo.
tek gelin ben soyarım nolacak(alıştık artık) köfte de köfte..mmmmmh. ye beni diyor mübarek.. lavaşda mis mis..tam köy pidesi... yavan ekmek ye doyarsın valla.. kargoyla göndersemmi ne size:))))
Ahhhhhh görmem miiiii :))))))) O değil de parmaklıklara yapışıp 'abiii bir cigara verseneee'' dediğimde verirler mi ki onu düşünüyom ben şimdi :))))))))))
Evet...güneş her gün yeniden doğuyor .
Ve hep aynı güneş..
Olmasına rağmen sanki ilk defa doğuyormuş gibi heyecanlı ve bakir pırıltılarla doğuyor.
Keşke biz de her gün öylece kalkabilsek.
:)))))
Çok çok çok iyi .
Hatta bi tane daha "çok" .