(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dersimi çalışmadım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dersimi çalışmadım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi; '' Yıldızlı pek iyiler '' in umurunuzda olmadığını bilmeme rağmen, yıldızlı pek iyi ( *****10***** ) veriyor, tebrik ediyor saygılar sunuyorum.
Hııım geç bakim şöyle tahtaya...sağ ayağını kaldır... yüze kadar say ve bekle bakiim...seni gidi tembel seni...bi daha olmasın..al sana yıldızlı pekiyii...
Sen çalışkan bi öğrencisin, çalışamadıysan vardır bir sebebi. Büyük büyük babaannen falan ölmüştür kesin:) Daha önce yüzotuzbeş kere ölmüştü ama neyssse:))
listeden yazılarınız yıldız gibi kayarken yetişebildiklerimizden dilek tutuyoruz. -bir gün biri çıksın suyu elektriği bahane etmeden dersime çalışmadım...desin diye, bakın, dileklerimiz kabul oldu :)))
şans bu ne tarafa döneceği belli olmaz, top yuvarlaktır gibi...vs...saçmalıyorum,bugünlük düşünme kapasitemi zorladım sanırım. yani,zorlama diyorum.kırulır,dökülür,elinde kalır falan filan:9
Saygımla..