(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER ÖLÜMLÜ TADACAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER ÖLÜMLÜ TADACAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyada ki varlığımız sadece kısa bir zaman dilimi.Birbirini kovalayan yıllara ayak bile uyduramadık değil mi ? Bazan acz içinde, bazan delice bir sevinç,bazan mutsuzluktu, yaşamımızı dolduran unsurlar.Bir de baktık akşam olmuş... Kutlarım duygu ve hüznün şiirini yazan kalemi...Selam ve dua ile...
Ellerin hesap sorucak , Dilin sualsiz kalıcak, Gözlerin şahidin olucak, İşte o zaman mefta olduğunu anlayacaksın... ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM YÜREĞİ VEDE EMEĞİ.
doğdum emekledim day durdum yüüdüm koştum hayat girdabında kayboldum. birde bakmışım ki tekrar dan çocuk oldum ve ölümle gerçek hayata doğdum...selam ve saygılar...şiire ve size...
çok güzel dile getirmişsiniz ellerinize ve yüreğinize sağlık... ölümün soğuk yüzü diğer taraftan bakıldığı zaman sıcak ve tatlıdır.bakmasını bilmek gerek...
Kutlarım duygu ve hüznün şiirini yazan kalemi...Selam ve dua ile...