(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Roz'a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Roz'a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:)))))))))))))))))))) Allaahımmmm çok duygulandım ben fütursuzca geçmesine rağmen içinde. :))))))) Zurna ve fasıl'a Es'imi de alıp gideceğim,fütursuzca istek isteyeceğim peçetelerle... Fütursuzca yaşıyoruz nasılsa :)
yazdıklarımıza değilde..şiirin tıklanmasına göremi seçiliyor günün şiiri acep diyerekten söyledim.bu şiirin günün şiiri olsun diye.. hadi yeni şiiri as bakalım..merak ettim şimdi:)
şehir ismi vermim ama öğrencilerin hepsi aynı bölgenin insanıydı ... hoca da uyuzluğuna her defasında doğum yerimi soruyodu. ve sadece benim soruyodu. kendimi dışlanmış hissettim ve bıraktım kursu.
Orta okulda başladım keman dersleri alıp, öğrenmeye..Artık gerisini düşün.. Canım benim, çok takıldım. Akşam konser provalarımız var.. Çalışmaya gideceğim. Çarkına takıldım kaldım.. Çok muzip, çok şekersin. Sevgimle kal! Öpüyorum bi tanem... Çıkmalıyım!...
Sevdim Bir Genç Kadını - Esin Engin
Sevdim bir genç kadını Ansam onun adını Her şey beni ona bağlar Kalbim durmadan ağlar
Gitti o dönmeyecek Aşkım hiç sönmeyecek Uzun yıllar geçti diye Yaşarım bu hayaliyle
Kemanımla ona bir ses verebilseydim eğer Bu sesimle ona ersem bana dünyaya değer Ne yazıkki deli zengin şu ufuklar üzgün Bilememle doluyor her yeni gün
Yarın olsun yarın olsun diye renkler soluyor Neye baksam ne işitsem bana bin dert oluyor Şu karanlık gönül elbet gelecektir sonu Kalbim özlüyor onu
Aman sonu kavgaya varmasın da.