(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benim Hayallerim Vardı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benim Hayallerim Vardı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah bizim hayallerimiz ah! Öyle çoklardı ki, say say bitmez. bir yudum sevgiye ne çok ihtiyacımız vardı, saçımızın okşanmasına, birilerinin bizi dinlemesine.
Hayalde mi kaldı hepsi can. Şiire geç kaldım ama okumak bugüne kısmetmiş.
canım teşekkürler anlayışına...evet hiçbirşey hayallerimin önüne geçemez.tek hayalim gerçekleşmedi yaşamımda, o da imkansız biliyorum ama hayal kurmadan yaşayamam ki...sevgiler.
canımsın biliyor musun hala içimizde gizlidir o masum çocukluğumuz ve hala hayallerim var der sevgi ister usulca okadar güzel ki gönül dolusu sevgilerimi bıraktım sayfana not kulağımda udunun sesi var hala inan nilciğim
GÜLDESTE tarafından 9/29/2011 2:00:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ne güzeldir o çocukluk çağları, o en masum zamanlar. Kurulan hayaller de öyle. Bir tebessüm olur hatırlandıkça, başkaları yüzünden o berrak pınarlar bulandırılınca... Çok güzel bir seslenişti şiiriniz.Tebrik ederim Nilgün hanım...
________________________-ya da yeterince sevilmedim mi ne büyük hayallerdi kucağında uyurdum Üç çocuk büyüttüm, hep derim , yeterince oyuncak alamadım ama sevgiye boğdum.Çok haklısın Nil, çocuk yetiştirirken oyuncak yerine sevginizi verin çocuklarınıza, sevgili anneler babalar... Sevgimle dost...
Önemli olan o hayalin kırılmaması
Kutladım değerli kalemi ve eserini
Ömrüne bereket
Allaha emanet olasın,sağlıcakla kalasın