sahip olduklarımızdan ne çok eminiz sonra birgün yağmur yağıyor onlar ıslanıyor bazen de gökkuşağı çıkıyor, aldatıyor bizi bir gün en olmadık zamanda kuvvetli bir rüzgar esiyor herkes yaprak misali...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaprak misali şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaprak misali şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sahip olduklarımızdan ne çok eminiz sonra birgün yağmur yağıyor onlar ıslanıyor bazen de gökkuşağı çıkıyor, aldatıyor bizi bir gün en olmadık zamanda kuvvetli bir rüzgar esiyor herkes yaprak misali...
ee sonbahar ya dökülüyor yapraklar yine anlam dolu dizelerdi sevgimlesin
sahip olduklarımızdan ne çok eminiz sonra birgün yağmur yağıyor onlar ıslanıyorlar bazen de gökkuşağı çıkıyor, aldatıyor en olmadık zamanda kuvvetli bir rüzgar esiyor herkes yaprak misali
Tebrik ediyorum. Güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
sonra bir yaprak misali yere düşen savrulsada,her bahar taze yapraklar yeniden açar....düşen yaprağında faydası var ,toprakta kalmalı toprağa karışmalı kuru yaprak....hiç birşey nedensiz değil demekki...kutluyorum şairim..ince nükteler çokça beğenim ile..sevgilerimle..
Dünya döndükçe esecek yel, Bazen çok yakın bazen de el. Sevdiklerimizi diyeceğiz çabuk gel, Gökkuşağının yedi renginde.... HakanKURTARAN Değerli Esma hanım, Yine çok güzel dersle dolu satırlardı...
Hah tamam o zaman kutlama yapıyoruk inş hafta sonu :P Malzemeyi ben hazırlıyorum,yağıdır,limonudur(nar ekşisi de koyak accık),tuzudur,karıştırmasıdır onlar senden hemi?
beğendi Kalimera, hem de çok.