Bir fotografın saklı bende Sararmış yaprak misali Hala ıslak ve nemli Dalmış derinlere,bakar gözlerin...
Oralı değildin yalnızlıkla Baktığın birtek noktada olsa Yeşil rengi gözlerin Cennetten bahsetti bana...
O gece girdin rüyalarıma Kavuşmak adına yaşanan bunca çaba Bir kuşun kanadında Özlem saklı duygularla,geliverdin yanıma...
Bu kez birleşti fotograflar Kaldırdı aradan yalnızlığı Aşkımız ölümsüzdü Sen ve ben ,bir fotografta...
Gittiğim yere kadar yaşarım.varsın olmasın dertsiz başım,yaşadığım güne kadar varım.var olduğum güne kadar bu yürekte seni saklarım ölüme resti çoktan çektım. BIR SENSIZLIKTEN KORKARIM... KARA SEVDALIM.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARARMIŞ FOTOGRAFLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARARMIŞ FOTOGRAFLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gittiğim yere kadar yaşarım.varsın olmasın dertsiz başım,yaşadığım güne kadar varım.var olduğum güne kadar bu yürekte seni saklarım ölüme resti çoktan çektım. BIR SENSIZLIKTEN KORKARIM... KARA SEVDALIM.....
BIR SENSIZLIKTEN KORKARIM...
KARA SEVDALIM.....
kutlarım harika dizeler yazan kalemi saygımla