Âlemlerin içinden, meyini sunduğunda, Can ver dile zikirde, aşkın ile Sultanım. Özlemlerin içinden, payını sunduğunda, Dağ taş bile zikirde, aşkın ile Sultanım.
Doğu batı çizimli, güneşin gün tespihi, Gecenin kıymet vakti, yıldızların tercihi, Bir niyazla maşuğun, seherlere tevcihi, Dağ taş bile zikirde, aşkın ile Sultanım.
Kalbimiz hatırlattı, adını hiç susmadan, Ecel perdesini çekip karanlık asmadan, Diril emri işiten, yer cesedi kusmadan, Dağ taş bile zikirde, aşkın ile Sultanım.
Yağmurun inişinden, hak rahmetini alır, Kuraklığı sulanan, rabbine şükran kalır, Sabır dua bilmeyen, küfrü seçen yanılır, Dağ taş bile zikirde, aşkın ile Sultanım.
Kulluğundan ayırıp, yanından salma bizi, Dünyaya garkolupta, gaflette bulma bizi, Bunca nimete bakıp, nasipsiz kılma bizi, Dağ taş bile zikirde, aşkın ile Sultanım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZİKİRDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZİKİRDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yağmurun inişinden, hak rahmetini alır, Kuraklığı sulanan, rabbine şükran kalır, Sabır dua bilmeyen, küfrü seçen yanılır, Dağ taş bile zikirde, aşkın ile Sultanım.
Kulluğundan ayırıp, yanından salma bizi, Dünyaya garkolupta, gaflette bulma bizi, Bunca nimete bakıp, nasipsiz kılma bizi, Dağ taş bile zikirde, aşkın ile Sultanım.
ne güzel anlatımdı kutlarım yazan kalemi saygılarımla