(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk bunun neresinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk bunun neresinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kütük gibi cilt cilt kitapları okuyacağıma gelip senin özetleri okuyom kültürüm artıyo ama insanlar ölüyor diye nasıl doğmaz ana karnındaki bebek inadına doğuyor ki anlasın öküz kafalar ;ölüm yok...(peh amma Uçtum ha)
İşte ben de bunun kavgasını veriyorum kaç zamandır. Mehmedim Vatan için can verirken insanlar aşk şiirlerinde sevgiliye ölüp bitiyor yalandan:) Kutlarım duyarlı yüreğinizi. Saygılar sayın yazarım.
ölümde yaşamda insanın her hücresinde her zerresinde aşk olmasaydı yaratılmazdı alem "aşk" her yerde ! "aşk" her zaman yeter ki görecek gözümüz olsun yüzlere bakacak yüzümüz olsun "aşk" için sözylenen sözümüz olsun...
kısa ve öz ve bir derya gibi şiiri ve yazarı kıskanarak kutluyorum.
İsmaiiill...ya hakkaten sabahtan beri bu kaçıncı çay Neskafe içelim yaaaa. İyi hatırlattın ! Neyse ben ayağa kalkıyorum ve şiirini ve seni selamlıyorum: "OSSSSS" !!! :)))))
Aşk yürekte rüzgar kusursuz gökyüzü fütursuz ocaklarda ateş avuçlarım da ılık ter yaralarımda çiçekler iki yanım da iki melek aşk seferi olmuş giden yolcu kalan hancı değil artık yolcu han açmış hancı malülen emekli...
Aşk herşeyin derininde:))