(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖMÜR DİLİMLERİ // şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖMÜR DİLİMLERİ // şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömür dediğin Bir varmış Bir de yokmuş Gerisi yalan… demek istedim ben de hocam, haiku ustasının kaleminden yine muhteşem bir şiir okumanın keyfini aldım. Paylaşım için teşekkürler, selam ve saygılar...
Tam da öyle birşey di demek istenilen de . Gerisi yalan demeyeceğim de, yalanını çıkarırsak eğer, geriye oldukça da yaşanması hak olan gerçekleri var hayatın değil mi sevgili Şair Begüm Hanım ...
Çok teşekkür ediyorum bu güzel değerlendirmeniz için. Selam ve sevgilerimle ..
Ömür denilen zaman dilimlerinde, her yaşın bir ayrı durumu, olgusu ve talepleri vardır elbette.
Her biri bir fırsat olan bu süreçleri bilinçli,duyumlu ve duyarlı yaşamak ne güel oluyor. Lâkin, farkında olanlar için elbette. Değilse, akıp giden zamanın bize ayrılan bölümü heba olur geçer ki; buna da yaşanmışlık denilme sanırım.
Yani sizin söyledikleriniin aynısını diyorum değerli Şair Alev Hanım.. Teşekkür ediyorum size, Selam ve Sevgilerimle..
NE KADAR GÜZEL ÖZETLEMİŞSİNİZ DOĞANIN KANUNU BU DOĞDUK BÜYÜDÜK YAŞLANDIK ÖMÜR SÜ GİBİ AKIYO GERİDE HOŞ BİR SADA BIRAKMAK OLMALI AMACIMIZ KUTLARIM KALEMİN DAİM OLSUN SAYGILAR
Doğan insan oğlunu bu şekilde proğramlamış ki, çocuk-genç-yaşlı diye katogorize ederek, bu guruplara bellirli süreler ve görevler vermiş. Her dönemin bir ayrı güzelliği ve keyfi vardır elbette. Bu güellikleri bulup, onunla mutlu olmak da bireylerin hayatı algılamasına bağlıdır sanırı...
Çok teşekkür ediyorum değerli şair Saniye Hanım size, Selam ve saygılarımla..
Ve ne cabuk bitti deriz bir omre bir varmis bir yokmus misali . Oysaki yasarken anlamayiz bile salisenin kiymetini bilmeyiz bile , degil ki aklimiza bile getirmeyiz , ta ki birileri ikaz edene kadar. Muzaffer Bey , yureginize , gonlunuze saglik, koca bir siirde yazilacaklari az ve ozle yazabilen sanirim azdir siz gibi . Selam ve saygimla.
Bir milimetre kısadır , metre yanında .. ama ömür,daha da kısa evren han'ında !
Değerini bilmediğimiz ne çok değerler var da ,yitirip bitirdiğmize çekerez ahını,vahını .. Hele de ömür denile ,bize ayrılan zamanı... Yitirilen bazı değerleri bulma olasılığı var, ama kaybedilen zaman ve insan asla yeniden bulunmaz sanırım.
Çok doğrularda hemfikir olmak ne güzel .
Değerlendirdiğiniz için teşekkür ediyorum değerli şair dost Nezahat Hanım size..
Bir varmış Bir de yokmuş
Gerisi yalan…
demek istedim ben de hocam, haiku ustasının kaleminden yine muhteşem bir şiir okumanın keyfini aldım. Paylaşım için teşekkürler, selam ve saygılar...