(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİRLİ ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİRLİ ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğeniniz için çok teşekkür ederim. Ömürlerimiz de kısa ,hem de çok kısa . " yarın kimseye vadedilmemişki.."hatta bir saniye sonrası bile,değilmi efendem. Sevgi,selam saygılar. Esen kalınız. iyi akşamlar.
O İÇTEN DİLEKLERİNİZ ,DUANIZLA EŞDEĞERDİR BENİM İÇİN.,HER ZAMAN İÇİMİ RAHATLATIR. çOK TEŞEKKÜR EDERİM. ANLAMLI YORUMLARINIZ DA ÖYLE DEĞERLİ DOST ,SELAM SEVGİLER EFENDİM..İYİ AKŞAMLAR ,HOŞÇAKALINIZ. SAYGILAR.
"Ahh dedim..." bence en anlamlı yorum işte bu . yani sizinki. Kısa ,öz, özentisiz ve de içten.Bir yazar ,daha ne ister ki.. Teşekkür ederim ,sevgiyle sağlıcakla hoşçakalınız saygılar efendim.
Haklısınız değerli yazar dost. Bir yerlerde hep yarım kalıyor umutlarımız , yaşama küsüyor ,mutsuz oluyoruz. kanımca ,işte bu ikilem içinde , günlerimizi zayi ediyoruz... Anlamlı yorumunuz için teşekkür ederim.Sağlıcakla kalınız ,saygılar efendim.
Haklısınız ,bence de iki nokta arasında,en kısa yol ,düz çizgidir. Anlamlı yorumunuz için teşekkür ederim değerli yazar kardeşim, sevgiyle sağlıcakla kalınız iyi akşamlar.
Bekarlık sultanlıktır demişler,gençlikte bazı şeyleri insan anlayamıyor.Yaşlı olunca insanın günü gününe uymuyor.Bırak günü saati saatine uymuyor.Hayatın zorluklarını beraber çekerken bütün yük tek başına çekilmiyor.Ufak bir problem beni zorluyor,ben böylemiydim.Tebrik ederim saygılarımla.
Haklısın aziz dostum.Gündüzleri umut -gece düşlerimiz arasında ikilemde kalıyoruz. Bir labirentin tam ortasındayız.çıkışı arıyoruz.Bekleyip görelim.. Anlamlı yorumların için sana çok teşekkür ederim. Beğeniyle okuyorum tüm şiirlerini senin inan.Sevgi ..selam iyi geceler hoşçakal değerli kardeşim.
Yorumlarınız için teşekkür ederim.Ben sizin "Bitli Şiir"inize yorum yapmıştım.Ama şiir o kadar çok yorum almışki.benimkimi görememişsiniz. Rekora gitmişsin yorum almakta.Kutlarım sizi. selam sevgiler.