Daha dün annesinin kucağında süt emen, Gençliğin kapısında, dünkü çocuk büyüyor. Hakka bakan gözleri, aşka taşıyor hemen, Gençliğin kapısında, dünkü çocuk büyüyor.
Kasveti yeis vuran zora doğduğunda gün, Kara bulutlar kurdu yurdun üstünde düğün. Gönül közünde dua demlerken helâl öğün, Gençliğin kapısında, dünkü çocuk büyüyor.
Savaş meydanı zafer masa başında oyun, İçe dönük dönemde hep iş başında soyun. Refaha yol köprüyle varacak menzil koyun, Gençliğin kapısında, dünkü çocuk büyüyor.
Yaza yaza hiç bıkmaz hazla okunsun tarih, Sisli korku kayboldu artık zaman müsterih, Mars’a fethe çıkarken, beklesin bizi Merih, Gençliğin kapısında, dünkü çocuk büyüyor.
Hele ne kışlar bitti, bahar her yanda umut, Hayat memat yolunda amel örneği somut, Ulvî yönde sevdalar, aşk ki verince komut, Gençliğin kapısında, dünkü çocuk büyüyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜNKÜ ÇOCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜNKÜ ÇOCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hele ne kışlar bitti, bahar her yanda umut, Hayat memat yolunda amel örneği somut, Ulvî yönde sevdalar, aşk ki verince komut, Gençliğin kapısında, dünkü çocuk büyüyor. **************************************************
Hayat memat yolunda amel örneği somut,
Ulvî yönde sevdalar, aşk ki verince komut,
Gençliğin kapısında, dünkü çocuk büyüyor.
**************************************************
Takdirlerimi bırakıyorum. Nefisti!..