(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİYORUMKİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİYORUMKİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Sarvan ende Başbakan gibi yakında bizden 3 çocuk falanda istersen şaşmayalım.:-)))))) allahını seversen ne işlerle uraşıyorsun şlairem tavuk çiftliği kurmayamı niyetlendin.Her neyse kalemine ve yüreğine sağlık sabah,sabah Zeki emmini güldürdün.Daha önceki şiirinize kısa yazdım etkili yorum olsun diye 3 cevap geldi bak bu defa uzun yazdım 6 cevap isterim haaa..selam ve sevgilerimle.
bu arkadaşın yorumu cok hoşuma gitti bende sbah sabah cok güldüm tşkürn ederim her ikinizede saygılar
Sayın Sarvan bende Başbakan gibi yakında bizden 3 çocuk falanda istersen şaşmayalım.:-)))))) allahını seversen ne işlerle uraşıyorsun şairim tavuk çiftliği kurmayamı niyetlendin.Her neyse kalemine ve yüreğine sağlık sabah,sabah Zeki emmini güldürdün.Daha önceki şiirinize kısa yazdım etkili yorum olsun diye 3 cevap geldi bak bu defa uzun yazdım 6 cevap isterim haaa..selam ve sevgilerimle.
Mehmet Zeki Ateş tarafından 9/15/2011 12:40:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mehmet Zeki Ateş tarafından 9/15/2011 4:47:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mehmet Zeki Ateş tarafından 9/15/2011 4:48:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
olsun esme becımız sagolsun esme bacı bak etkili yorum yaptık ya senin yorumu insan şöyle usulende olsa " ayy çok teşekkürler niye zaymet ettiniz" demezmi yaa