(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sihirli bir söz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sihirli bir söz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sihir diye bir şey gerçekten olsaydı bir okus-*okusla şiirler kendiliğinden yazılırdı biz de hiç zahmete katlanmazdık. Esma Hanım, yinede kaleminizin hep sihirli olmasını dilerim ve derim ki gerçek hayatta sihir, bir şeyi üstün beceriyle, kolay ve pratik bir şekilde yapabilme gücüdür bence. Kaleminizi ve yüreğinizi içtenlikle kutlarım. En derin selam sevgi ve saygılarımla... Esen kalın.
ö söz hep dilimizin ucunda ama çoğumuz sakınızrız söyleyemeye. ""SEVGİ SÖZCÜĞÜ"..... seni seviyorum demek en sihirlisinden bir sözcük.... kolay gelsin.
hıhh. Ne güzel işte dimi, doktorun bile yapamadığını bi sihirle büyücüler yapıyo/muş. bi değnek ( oklava) iş bitti...hadi bakiiim güllle güllle, sen git öteki gelsin.
Ayşe teyze diyordu benim damat eve geç geliyor diye, e adamcağız ne yapsın İstanbul' da bu kadar trafik varken.O da hâlâ damadına büyü peşinde :)
Haklısın dedi kodu yapmaktan uçmaya zamanları kalmıyo , Yok o kuş şöyle yapmış, yok bu kuş o kuşun mekanına dalmış,ne edecen kuş kafalı onlar idare edecen işte...:)))
zaten her kelime bir anlam yumağı veren sihirli bir değnek değil mi? her birinde yanına gelen farklı bir kelimeye farklı bir anlam katan ve farklı bir dünyaya salan bir sihir bu öyleki hep aynı kelimeleri kullanıyoruz ama her birimiz farklı bir şiir yazıyor ve farklı şeyleri anlamlandırıyoruz... ne mucize ama...
Kalbimizi yumuşatan,içimize ışık saçan,gözümüzün feri,sözümüzün feneri olan sözler sihirli sözler değil mi? Sihir içten ,riyasız söylenen sözlerde gizli. Ha bi de sihil var ! Ellerde felan çıkıyo... O fena işte. Bizim orda bi hoca okuyup kaybediyo onları bilesiniz. Arzu eden olursa hocamızın adresini veririm. iyi bayramlar.