(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"ETKİLİ/ ETKİSİZ YORUM" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"ETKİLİ/ ETKİSİZ YORUM" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama şairim, kimin neyden ne kadar etkileneceğine zaten şairin kendisi karar veriyor değilmi. Tıpkı sizin bu yorumlara yaptığınız gibi. Ama keşke diyorum, yorumcular samimice eksikleri hataları bildirse, şiiri yorumlanan kardeşimizde bu durumdan bozulmasa da, eksiğini gösterdiği için teşekkür etse. fikrimce etkili yorum, aynı zamanda hatalarımı da söyleyen yorumdur. Selam ve saygılarımla.
Ben de diyorum ya caf caflı laflardan anlamıyorum ..Öyle imgeler- simgeler- betimlemeler bana göre değil. Ben teşekkür ederim sağol derim arkadaş.Yüreğinize gönlünüze sağlık. İnsanları incitmeden yazmak önemli olan .Şiirle kalın.
sagolun hocam siz teşekkür ederim yorumunuz ve ziyaretiniz için bundan sonraki bir tane var eğer onada bakarsanız sevinirim yorum yazarsanızda iki keresevinirim
Savran benim sayfamın kalbimin saygılı seviyeli dostu savranım kimler bam teline dokundu.Yazdıklarına okey lakin tabiki karşı zıt olacak buralarda bizler bizleriz kalemimizin gücünü kullananlar onun hayal doğrultusunda diğerleride Aşkların şairleri sırılsıklam aşıkların dizeleri herkes kendince bir yerde bir hislerde hiçbunları dert etmeye değermi?
Tebrikler, deyince etkili yorum sayılmıyormuş ben diyorum, sanane, Allengirli. caf caflı kelimeler etkili yorum sayılıyormuş, Ben demiyorum, banane.
SAVRAN
Yorum gerçeği söylemektir, şairini üzmeden ve kırmadan yorumlara kızmak, bence bir anlam taşımaz eksiklerini tamamlamak şairin şiir yolunda ilerlemesini sağlar dizelerinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
VALLAHİ ÇOK DOĞRU SÖYLEMİŞSİN AHMET ALTA NIN ROMANLARINDA CAFCALI CÜMLELER ÇOKTUR ONUN YA DA ONUN GİBİ OLAN YAZARLARIN ROMANLARINDA SÜSLÜ PÜSLÜ CÜMLELERİ ALT ALTA GETİRİP ŞİİR YAZANLARI ALKIŞLIYORLAR. HALBUKİ ÜNÜ GÜNÜMÜZE KADAR ULAŞMIŞ ŞAİRLERDE HİÇ BU KADAR İMGE YOKTUR.İMGE YERİNDE KULLANILIRSA,VE BİR ANLAMI OLURSA ŞİİR ŞİİR OLUR BENCE AMA NEDENSE,BAZI ARKADAŞLAR İMGE KULLANIYORLAR BU DA NEYE BENZİYOR BİLİYORMUSUINUZ "MAKYAZ YAPMAYA ÇALIŞAN KÜÇÜK BİR KIZ ÇOCUĞUNUN RUJU BOYALARI ORASINA BURASINA SÜRMESİNE BENZİYOR BENCE
anladım şair teşekkürler diyorum amma kelimelere dikkat edelimde derim hani sen demişssin ya "orasına burasına" ben anlamam ama yanlış anlayanlar olabilir belki
esen kalınız mutlu olunuz amaa bu hayttan umutlu da olunuz hayak kısa hep diyorum ben hemde bir nefes kadar kısa hz isa gibi alsakta elimize asa hayat uzamaz mış
Tebrikler, deyince etkili yorum sayılmıyormuş ben diyorum, sanane, Allengirli. caf caflı kelimeler etkili yorum sayılıyormuş, Ben demiyorum, banane. Nasrettin hocaya, -Hocam şu bayan bir tepsi baklava ile gidiyor. -Bana ne. -Ama sizin eve gidiyor. -Sana ne demiş. Özür dilerim şair arkadaşım. Şiiriniz bana bu fıkrayı anımsattı. Ellerinize sağlık. Esen kalınız...
bu yukarıdaki yorum sizi şeker bir kız cocuğu sandığım ana aitti. O yorum gecersiz :) Güzel kelam ve kaleminizi , şeker tadında keyifle tebessüm ederek okudum. Kutlarım.fAZLACADA CAF CAFLI KELAM/LARA GEREK YOK DİMİ :)
vijjDan''sız şiirseL tarafından 9/12/2011 3:29:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
biz ki insanı insan o lmasından dolayı, yani yaradanın insan yaratmasından dolayı sever sayarız hoşgeldiniz tekrardan sayfamıza ama eli boş gelmediniz, bunu bilesiniz
Candy :) güzel benzetme,inanın bayabir CANDY gibi şeker bir byn olarak hafızam sizi cizmişti.AMA içsel bir türtü sonucu,profilinizi tıklama gereği duydum ve iyikide duymuşum :) saygılar!