Durmaksızın aksa ya, şu ıssız vadiden bu ırmak Garip cepken de kalan, gönlün içini soğutarak Öyle anlatılmaz ki, sanki közler kaynar içimde Ateşte kül de bitti, aldanma yelinde kalarak Vuslatın kötü sardı, yüreğim yandı bir biçimde
Ey dağlar bana iz ver, varıp da kavuşmak onurum Atamazsın sen beni, gönlüne eser durdururum Tüm engeleri aşıp, kalb’e düşerim çağlayarak Tek bir bağ kurabilsem, bakış arası avunurum Yol ve iz bilemem ki, çırpınırım kan ağlayarak
Ruhların mutsuzluğu, kaçar gönül üstü aşarak Öz kabuğu içinde, boğar aşkını kandırarak Aşkım da yetim oldu, yanan nar’ı kaldı gönülde Gönlün derin deryası, sevgiden emeği alarak Gül der ki susmasana, ses mi kaldı sanki bülbülde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...SES Mİ KALDI SANKİ BÜLBÜLDE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...SES Mİ KALDI SANKİ BÜLBÜLDE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ruhların mutsuzluğu, kaçar duvar üstü aşarak Öz kabuğu içinde, boğar aşkını kandırarak Aşk da yerim kalmadı, yanan nar’ı kaldı gönülde Gönlün derin deryasına, bir lokma ekmeği banarak Gül der ki susmasana, ses mi kaldı sanki bülbülde...
Çok güzel şiirinizi kutluyorum hocam elinize sağlık sevgi ve saygılarımla.
Büllbül yıllardır şakır durur Sevdasını anlatır. Gülün umurunda bile değil. İsterse faranjit olsun Ses telleri bozulup kurusun. Aslında oda gizili gizli yanmadadır Ama kıskandırır.
Kaleminize sağlık Hocam. Selam ve saygılarımı gönderiyorum.
İSMAİL SÜKLÜM tarafından 9/10/2011 10:09:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ey dağlar taşlar yol verin, gidip ulaşmak istiyorum Tutamazsın sen beni, gönlünü eser savururum Tüm engeleri aşıp, kalb’e düşerim çağlayarak Tek bir bağ kurabilsem, bakış arası avunurum Yol ve iz bilemem ki, çırpınırım kan ağlayarak
EMEĞİNE SAGLIK ABİ ALLAH YOLINI GÖSTERSİN İNŞAALLAH TEBRİK USTA KALMEME
Ruhların mutsuzluğu, kaçar duvar üstü aşarak Öz kabuğu içinde, boğar aşkını kandırarak Aşk da yerim kalmadı, yanan nar’ı kaldı gönülde Gönlün derin deryasına, bir lokma ekmeği banarak Gül der ki susmasana, ses mi kaldı sanki bülbülde...
Güzel şiirinizi kutlarım şair arkadaşım. Ellerinize sağlık. Esen kalınız...
Can her zamanki gibi muhteşem dizelerdi remin güzelliği başka anlam taşıyordu Yüreğine kalemine sağlık diyorum kalemin daim olsun her dem selam sevgi du ile...
Ruhların mutsuzluğu, kaçar duvar üstü aşarak Öz kabuğu içinde, boğar aşkını kandırarak Aşk da yerim kalmadı, yanan nar’ı kaldı gönülde Gönlün derin deryasına, bir lokma ekmeği banarak Gül der ki susmasana, ses mi kaldı sanki bülbülde... ****************************************************
Bülbül suskun, gül perîşan, Yâr ile âğyarın, hükmü yok... Neyleyim köşkü,sarayı.. Vuslata çeyrek kala, gülzâra nazar kılmak boşuna!..
Efendim, mısra mısra derinlerden ses veren güzel şiirinize çok takdirlerimi bırakıyorum. Yüreğiniz varolsun diliyorum...
Ruhların mutsuzluğu, kaçar duvar üstü aşarak Öz kabuğu içinde, boğar aşkını kandırarak Aşk da yerim kalmadı, yanan nar’ı kaldı gönülde Gönlün derin deryasına, bir lokma ekmeği banarak Gül der ki susmasana, ses mi kaldı sanki bülbülde...
"Aşk da yerim kalmadı, yanan nar’ı kaldı gönülde Gönlün derin deryasına, bir lokma ekmeği banarak Gül der ki susmasana, ses mi kaldı sanki bülbülde..."
Ustam; kalemine ve yüreğine sağlık. Çok hoş ve nefis bir şiir okudum kaleminden. Selam ve dua. Saygılarımla.
Ruhların mutsuzluğu, kaçar duvar üstü aşarak Öz kabuğu içinde, boğar aşkını kandırarak Aşk da yerim kalmadı, yanan nar’ı kaldı gönülde Gönlün derin deryasına, bir lokma ekmeği banarak Gül der ki susmasana, ses mi kaldı sanki bülbülde...
Harika eseri paylaşmak zevkti...tebrik ederim...ömrünüze bereket üstad...saygılar...
Ruhların mutsuzluğu, kaçar duvar üstü aşarak Öz kabuğu içinde, boğar aşkını kandırarak Aşk da yerim kalmadı, yanan nar’ı kaldı gönülde Gönlün derin deryasına, bir lokma ekmeği banarak Gül der ki susmasana, ses mi kaldı sanki bülbülde...
Mehtabın aydınlığı okşardı gönlümü. Rüzgârlara aşk olsun, bulutları getirdi araya. Suları çekildi toprağın, mevsimlerden hazandayım. En sevdiğim renkler söyleyin bana hangi diyarda! Benden olmayan fitilleri koydular özüme. Kekik kokularına sorun acılarımı! Haber salın kekliklere, kayalardan görsün yalnızlığımı. Bir zamanlar; sınır tanımayan hayallerim vardı benim. Gözlerimi yumsam, çöllerde akardı pınarlarım. Güldüm de ne oldu sanki! Değeri bilinmeyen sevgim, çatık kaşların alevinde küle döndü arkadaş! Ak güvercinlerin kanadı kırık, halini bilen mi var! Bahçenin seyrinde güle hasret garip bülbül şakıyor; en yakınından daha uzak başka neresi var!.. Şiirinizi okuyunca işte dillendim yine… Harika şiirinizi en kalbi duygularla kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Durmaksızın aksa ya, şu ıssız vadiden bu ırmak Garip cepken de kalan, gönlün içini avutarak Öyle anlatılmaz ki, sanki közler kaynar içimde Ateşte kül de bitti, aldanma yelinde kalarak Vuslatın kötü sardı, yüreğim yandı bir biçimde
Ey dağlar taşlar yol verin, gidip ulaşmak istiyorum Tutamazsın sen beni, gönlünü eser savururum Tüm engeleri aşıp, kalb’e düşerim çağlayarak Tek bir bağ kurabilsem, bakış arası avunurum Yol ve iz bilemem ki, çırpınırım yar ağlayarak
Ruhların mutsuzluğu, kaçar duvar üstü aşarak Öz kabuğu içinde, boğar aşkını kandırarak Aşk da yerim kalmadı, yanan nar’ı kaldı gönülde Gönlün derin deryasına, bir lokma ekmeği banarak Gül der ki susmasana, ses mi kaldı sanki bülbülde...
----------- Kutlarım ustadım,akan çağlayanlar gibi yüreğime su serpti be.Sevgi ve saygılarımla...
İnsanoğlu bülbülleri de susturdu sonunda hocam. Ondan güller kanıyor.Gönül gözünüzden akanlar doldurmuş yine sayfayı. Yüreğinize ömrünüze bereket.Saygılar hocama.