(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaz Sonu Çeşitlemeleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaz Sonu Çeşitlemeleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında bunun değil ama Çalışmak şiirinin de mesajı bununla ilgiliydi. Tembelliğin hakedilmesine gerek yoktur. Tembellik doğaldır ve yanlış değildir. Çalışmak doğaya aykırıdır (Bu yüzden telkin edilmesi gerekir). Tembellik, sonsuza değin. Kahrolsun devinim!
Takvime bakılmadığı doğru.Bakmıyorum pek.Bazen uyanıp da hangi günde olduğumu hatırlamak için epeyce düşündüğüm bile oluyor.E ama bu tembelliği de hakettim canım:)
Belki de yaşla yarına endeksli olmadan, günü daha fazla kendisi için yaşamaya başlıyorsunuz. Takvime bakılmıyor, sadece mevsim değişikliklerini yakalıyorsunuz. Bu da bir şans. Mevsimin değiştiğini farketmemek de olası.
Sanırım bunun biraz yaşla alakası var gibi..yaş ilerledikçe yaz ayları hafta gibi geçiyor,haftalar ise gün..gerisi de malum işte..Bu eylül ayını iyi değerlendirmem lazım:)
yaratıcı edebiyat..*)* bu konuya da el attı...:)))
tek tip şiir yazmaktan kurtulmalı onu da geliştirmeliyiz di mi ama sizin önerilerde geçerli olmakla birlikte hayati risk taşımakta...:)))
benim düşüncem yoga spor vs yaparken yürüyüş esnasında kayıt cihazınızı yanınızda hazır bulundurmanız kafi ilham geldikçe bir taraftan işinizi yaparak bir taraftan konuşarak kayıt.. hatta ilham gelmişse beste bile.. hatta hatta roman bile kayıt edebilir istirahat döneminde de yazıya dökebilirsiniz...:)
Yaratıcı şiir kavramını anlayabiliyorum da, hareketli/hareketsiz şiir ayrımını çözemedim. Hareketli şiir yazmak deyince bir köpeğin bizi kovaladığı an aklımıza gelen dizelerden mi bahsediyoruz? Ya da 53. kattan aşağı düşerken karaladığımız, sonra da geçerayak aşağı katlardaki bir balkona bıraktığımız şiirler mi?
Sulandırdığıma bakmayın, yoğun şekilde çalışırken diğer her şey eğlenceli geliyor.
Gidene yazılıyor, kalana değil. Ne kadar hayırsız, bizi bırakıp giden varsa arkalarından dökülüyor dizeler, şiirler, öyküler. Kalanlara ise "Yemek hazır mı?" ya da "Akşam kaçta geleceksin?" den başka diyecek sözümüz olmuyor.