otobüs kartı yoktu para verdi şoför kabul etmedi otobüsten indirilirken farkettim hemen kartımı verdim gidip bastı mutlu olmadı yüzünde garip bir hüzün vardı büyüklerin dünyasını anlamamıştı tıpkı benim gibi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Büyüklerin dünyası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Büyüklerin dünyası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirlerdeki konu seçilen kelime ve vurgular,sıra dışılığınızın uçlardaki kişiliği öyle güzel yansıtıyor ki,bağımlılık yapabilirsiniz dikkkat..! güzel yüreği kutluyorum sevgilerimle...
hemen kartımı verdim gidip bastı mutlu olmadı yüzünde garip bir hüzün vardı büyüklerin dünyasını anlamamıştı tıpkı benim gibi .................. Büyümemek mi lazım ne
yenik düşüyor herşey zamana biz büyüdük ve kirlendi dünya der bir şarkıda…
ve bir çocuğun saflığı gizlidir en güzel dizelerde; "Bana düşlerini ödünç versene,merak ediyorum içlerinde var mıyım? Hadi bir yalan söyle bana De ki; “sen yaşıyorsun her birinde ”Çocuk gibi inanayım... Olsun; Yüzündeki zorlama tebessüm kadar güzeldir, Yalancı düşler merhem olur yaraya Çok hırpaladı kalbimi, Bu hesapsız vazgeçişler... Merak ediyorum sendeki beni Bilmiyorum ne kadarım Bana düşlerini, Bir geceliğine ödünç ver.... Kendime, senin yüreğinle bakayım"
der gibi temizdir çocuklarımız…
çocuklarına bile sahip çıkamayan bir millet, her şeyini kaybetmiştir artık, sahi; Bir çocuğun gözüyle hayata bakabilmemiz hala mümkün mü ... İçimizdeki çocuğu ne zaman öldürdük sahi ...
ve Paulo coelho Yaşamin ilkesi’nde ne der biliyor musunuz;
Eğer bir gün yolunuzu kaybederseniz bir çocuğun gözlerinin içine bakın. Çünkü bir çocuğun bir yetişkine her zaman öğreteceği üç şey vardır: *Nedensiz yere mutlu olmak, *Her zaman meşgul olabilecek bir şey bulmak, *Ve elde etmek istediği şey için var gücüyle dayatmak.
eğer hala çocuklarımızın gözlerine utanmadan bakabileceksek tabii