(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
************ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
************ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl bir kalemdir, Erhan Gül 'ün kalemi ? Seyreder ayakta, bak Edipler Alemi ! Onu saran ışık,nur mu yoksa hale mi ? Aşkın Gülü yakışıdır vay annem !... ... demek geldi içimden,canım ciğerim Erhanım ! Yüreğinden öptüm seni !
erhancığım senin kalemin belli bu dizelerdeki ustalığın zaten ispatlıyor kendisini bence şiir yazmaya başlayan arkadaşlara önermek lazım senin şiirlerini ki bilgilensinler tebrikler kardeşim
Mübarek günlerde ruha iyi gelen güzel dygu yüklü bir şiir... Sadece Anne kelimesi bile yeterdi aslında...Altında ve ardında milyonlarca söz ,kelime ,mısra ve dize barındıran 2.bir kelime yok çünkü... Ağzına yüreğine sağlık arkadaşım...
Harikasın Erhan dostum.Zübeyde hocama da saygılar.İkinizin Ana-Oğulluğunuzun meyvesi çok güzel şiirler okudum kaleminden.Devamını dilerim.Selam ve Sevgimle...
aman yarabbim dedim okuyunca ablacım gecenin bu vaktinde yorum yazdırttın bana helal olsun senin yüreğine inan şiirin enfes olmuş manası içeriği ve anlatımdaki inceliğin bambaşka şiirinide o güzel yüreğinide kutluyorum sevgiyle kal "ay annem"...
Seyreder ayakta, bak Edipler Alemi !
Onu saran ışık,nur mu yoksa hale mi ?
Aşkın Gülü yakışıdır vay annem !...
...
demek geldi içimden,canım ciğerim Erhanım !
Yüreğinden öptüm seni !