Al’ı ...Yeşil’i .........Mor’u Hatta sarı’yı kara’yı severim
Severim ak güvercinleri Ebemkuşağını ................Ve de gri bulutları Ahhh bu .........Kefen ................Beyaz’ı ........................Olmasa...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S E V E R İM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S E V E R İM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Al’ı ...Yeşil’i .........Mor’u Hatta sarı’yı kara’yı severim
Severim ak güvercinleri Ebemkuşağını ................Ve de gri bulutları Ahhh bu .........Kefen ................Beyaz’ı ........................Olmasa...
YAŞADIĞIMIZ ALEMDE BÜTÜN RENKLER GÜZEL... BEYAZ DA GÜZEL DOST...KİM BİLEBİLİR Kİ ÖTE ALEMİ...MUTLAKA O DA GÜZEL...YENİDEN DOĞMAK GİBİ...ESENLİKLER...
Muhteşem!..Kırmızı, sarı, mavi ana olarak bu renkler var aslında bildiğimiz gibi.Diğer renkler bu renklerin birbirini etkileşimleriyle oluşuyor.Yani tıpkı kültürel etkileşimler gibi...Beyaz diğer tüm renklerin karışımlarının oluşturmasıdır .Ve buna rağmen saflığın ve temizliğin simgesidir.en küçük lekeyi yani karışım fazlasını bile belli eder.Taşınması çok dikkat ister.Lekelenmeyen kardeşlikler gibi.Düşündürdü bu güzel şiir.Gök kuşağı ise birbirini etkilemeye çalışmadan gök yüzünü su damlacıkları ardında süslemek demek.Yani gül yaprağındaki katrenin güzelliği gibi.Yazan yüreğin gök kuşağı renklerini taşıyan yüreğe selam olsun.Saygılarım sonsuz.
Gereğinden çok vakit ayırmışsınız .Bu övgüden öte ,özel bir ödül sanki. Beyazın "saflığın "sembolü olduğu malum ,0nu ben de severim aslında ama kefende gördüm mü " gözlrim üşür benim..."Yeşil velut renktir bilirsiniz,mavi de kardeşidir onun.ikisinin de meftunuyum. Size teşekkür borçluyum. şiirlerinizi de çok beğeniyorum. Sevgiyle esen kalınız ,saygılar.esen kalınıoz.
Renkler yaşamın bizlere verdiği bir mutluluk o renkte kendimizi buluruz aşığı oluruz dünyayı sevdiğimiz renkle boyamak isteriz.Üzgün olduğumuz zaman karaları bürünürüz.Kefen kelimesi insanın içini ürpertir ,ölümün soğuk yüzünü görürüz.Rengi ikinci planda bence .Tebrik ederim saygılarımla.
Değerli dostum. renk olarak beyazı elbette ben de severim.En azından saflığın ,temizliğin,dürüstlüğün senbolü" olduğu için. Ama gel görki,kefen de gördüm mü,"gözlerime dek üşürüm." Yorumunuzu beğendim,çok sağolun.sevgi selam ...
hangi renk isterdin şair kefenin rengini, kara MI,SARIMI, siyah mı, yeşil mi, yoksa yoksa özgürlüğün simgesi mavi mi. bence eğer beyaz olmasaydı kefeninin rengi mavi yakışırdı ruhsuz bir bedene özgürlüğünün simgesi...BİRE EMANETSİNİZ...
Ne denli içten ve de esprili bir yorum.Sie asker ağzımla bir "sağoll "çekmeliyim,teşekkür yetmez.Ben de sizin gibi "maviye sarsınlar isterdim beni.." Yaşarken tadına bir türlü varamadığımız o maviye... Sevgiyle sağlıcakla kalınız saygılar.
’ı ...Yeşil’i .........Mor’u Hatta sarı’yı kara’yı severim
Severim ak güvercinleri Ebemkuşağını ................Ve de gıri bulutları Ahhh bu .........Kefen ................Beyaz’ı ........................Olmasa... OLSUN BEYAZ TÜM KUSURLARI AÇIGA ÇIKARIRI KEFENE GİREKEN BARİ İNSANLAR TEMİZ VE PAK OLSUN TEBRİKLER
Ne diyebilirim ki ,siz de haklısınız. Bırakalım giderayak beyaza sarınsın.Ondan gayri götüreceği zaten birşeyi kalmadı.Üryanlığından öte yani.Yorumunuz için teşekkürler.Selam sevgiler,esen kalınız .
Ben de severim beyazı kuşkusuz.Saflığın..temizliğin sembolüdür,ama gelin görün ki,günümüz insanları onu da kirlettiler.Değerli yorumunuz için teşekkürler sevgiyle esen kalın.
...Yeşil’i
.........Mor’u
Hatta sarı’yı kara’yı severim
Severim ak güvercinleri
Ebemkuşağını
................Ve de gri bulutları
Ahhh bu
.........Kefen
................Beyaz’ı
........................Olmasa...
YAŞADIĞIMIZ ALEMDE BÜTÜN RENKLER GÜZEL...
BEYAZ DA GÜZEL DOST...KİM BİLEBİLİR Kİ ÖTE ALEMİ...MUTLAKA O DA GÜZEL...YENİDEN DOĞMAK GİBİ...ESENLİKLER...