Nice insanlar gördüm,hep sevmiş terkedilmiş. Nice insanlar gördüm,hiç değeri bilinmemiş. Nice insanlar gördüm,herkese kol/kanat germiş. Nice insanlar gelip geçmiş,adları hiç silinmemiş.
Yüreğini açık tut,kapatma hiç sevdaya. Gözlerini açık tut,kör bakma bu dünyaya. Sevdana sahip çık,kalırsın sonra yaya. Vicdanına sahip çık,girme sakın havaya.
Reyyhann
Hepinize hayırlı Ramazanlar dilerim.Allah daha nice Ramazanlara ermek nasip etsin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIKTAN IŞIĞA DOĞRU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIKTAN IŞIĞA DOĞRU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğini açık tut,kapatma hiç sevdaya. Gözlerini açık tut,kör bakma bu dünyaya. Sevdana sahip çık,kalırsın sonra yaya. Vicdanına sahip çık,girme sakın havaya.
Yüreğini açık tut,kapatma hiç sevdaya. Gözlerini açık tut,kör bakma bu dünyaya. Sevdana sahip çık,kalırsın sonra yaya. Vicdanına sahip çık,girme sakın havaya.
çok anlamlı ve güzeldi hocam..kutlarım..sevgilerimle....
Yüreğini açık tut,kapatma hiç sevdaya. Gözlerini açık tut,kör bakma bu dünyaya. Sevdana sahip çık,kalırsın sonra yaya. Vicdanına sahip çık,girme sakın havaya.
Çok güzeldi, sevgiyle kal, tam puan...
Ramazanı şerif bolluk bereket getirsin hayırla getirsin.
Yüreğini açık tut,kapatma hiç sevdaya. Gözlerini açık tut,kör bakma bu dünyaya. Sevdana sahip çık,kalırsın sonra yaya. Vicdanına sahip çık,girme sakın havaya.
Yüreğini açık tut,kapatma hiç sevdaya. Gözlerini açık tut,kör bakma bu dünyaya. Sevdana sahip çık,kalırsın sonra yaya. Vicdanına sahip çık,girme sakın havaya.
Sayın;Hocam! Günün anlam ve önemine yaraşır nitelikte bir şiir kaleme almışsınız.Didaktik boyutu olmakla birlikte uyarıcı ,hatırlatıcı,öğüt verici bir niteliğe sahip güzel bir şiir olmuş,eğitimciliğiniz mısralara yansımış,şahsınızda sizin ve tüm İslam Alemi'nin Ramazan'ını ben de kutlarım efendim..
Yüreğini açık tut,kapatma hiç sevdaya. Gözlerini açık tut,kör bakma bu dünyaya. Sevdana sahip çık,kalırsın sonra yaya. Vicdanına sahip çık,girme sakın havaya.
Yüreğini açık tut,kapatma hiç sevdaya. Gözlerini açık tut,kör bakma bu dünyaya. Sevdana sahip çık,kalırsın sonra yaya. Vicdanına sahip çık,girme sakın havaya.
karanlıkların sevği ışıgı olsun
mutlu ol mutlu kal