(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bugün, Bir Eylûl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bugün, Bir Eylûl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aleykümselam :) evet hocam ben bu şiir işini çok sevdim boş zamanımda hemen şiir başına koşuyorum..güzel bir şey insan ruhunu dinlendiren olgunlaştıran bir uğraş..
Şöyle bir analiz yapıyorum bakışlarınıza,insan belirli yaştan sonra dünyayı tabiatı ne güzel görüyor,anlıyor yorumluyor.. keşke gençlerimiz de bu açıdan bakabilse dünyaya ama nerdee aklı bi karış havada derler ya mutlu ve huzurlu bir dünya ve yaşam!! saygılarımla
Eylül hasat ayı, Rızıkların. Ramazanda öyleydi, Amellerin. Bayrama kavuştuk çok şükür. Bayramınız BAYRAM ola. Her şey gönlünüzce olsun. Saygılar sunarım Kadir Hocam.
Hergün yürüyerek önünden geçtiğim bahçe kenârındaki nar ağacının kaldırımda yere düşen çiçeklerini ölçü aldım da yazdım. Elbette ki, Güzel Yurdumuzun bereketli topraklarında çok daha erken gelişecek ve bereketli olacak...
Hoş, bizler; memleketin çirkinliğinden çok güzelliklerine methiye yazmayı severiz, Ustam...
Bu yıl, fındık müstahsili de dediğinizden farksız: üç ton fındık yerine 350 kilo alan var... Miktarı da bereketi de Büyük Allah'tan... şimdi, fiyatını bekliyorlar... ürün az ya, diyorum ki, kilosu on liraya çıkar; gülüyorlar beni(8 yıl önce Kğ/7 Tl. idi; bir-iki yıldan beri 2 Tl.'ya kadar düştü). Çiftçinin yüzü, tebessüme çok ama çok ihtiyacı var...
Bereket ve Sağlığınızı diler, Selâmımla uğurlarım...
Can dostun bayramını kutlar sevgiler sunarım...