Vakit gece yarısını çoktan geçti Yine radyolar seni anlatıyor Dinlediğim şarkılar bana seni hatırlatıyor Aldığım hava sen kokuyor Ve canım yine çok acıyor Seviyorum seni aylar, yıllar, günler, geceler Ve hatta saniyeler çıkmıyorsun aklımdan Özlüyorum seni kim bilir kimle ve nerdesin Gelsen sadece görsem Görmek yeter be sevdiğim Yokluğunu bilmekten daha acı birini sevdiğini öğrenmek Daha çok yanıyor şimdi canım Yağmur altıda kalmış gibi oldum duyunca AĞLAMAK İSTEDİM AMA AĞLAYAMADIM Belki gurur dersin ama yediremdim kendime Bir başkasının olmanı kaldıramadım dayanamadım BU ACIYA.............. Ben beklerken seni sen gelmedin bide ellere gittin Dayanmıyor bu can bu olanlara Tam on ikiden vuruyor hayat kimse kavuşamıyor sevdiğine Diyecek söz yazacak kelime yok artık Sen ellerin oldun senin yerin sevdiğinin yanı Benim yerim kara toprak altı ..........................................................
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
................. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
................. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben beklerken seni sen gelmedin bide ellere gittin Dayanmıyor bu can bu olanlara Tam on ikiden vuruyor hayat kimse kavuşamıyor sevdiğine Diyecek söz yazacak kelime yok artık Sen ellerin oldun senin yerin sevdiğinin yanı Benim yerim kara toprak altı
Ki sende ölümsüz kalayim