(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÂDÂB-I KÜFÜR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÂDÂB-I KÜFÜR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yazıkki bazı zevatlart bu günlerde daim olduğu gibi benden olmayanın,benim gibi düşünmeyenin,benim gibi giyinip kuşanmayanın,anlayışıyla sadist arzuları doğrultusunda öyle ağıza alınmayacak küfürler,iftiralar,çirkin sözler sarf ediyorlar ki,sözde bunlardan başka vatan sever kalmamış bu yer yüzünde.Halbuki kirli iççamaşırları çarşaf çarşaf dolaşırken çarşıda,bu kirini inkar politikasıyla,vatanseverlik adı altında yeryüzüne kinlerini ve nifak tohumlarını bezirganlık satarak hiç utanmadan pazarlıyorlar.Bunları ebulehebin lanetiyle lanetliyorum..Allah bu pisyaratıklardan insanlığı korusun. Kutlarım değerli şairim.Her zaman iğneleyici eleştirici sözlerini yürekten alkışlıyor ve seni takdir ediyorum..
Mükemmel. Sizi gönülden kutluyorum canım hocam. Kapak olacak bir şiir çoğu azmış yaratığa. Cok lezzetli bir şiirdi. Allah kalem ve kelamınızı daim eylesin. Simdiden bayramınız mübarek olsun Soner hocam. Saygılarımla.
Kutlarım değerli şairim.Her zaman iğneleyici eleştirici sözlerini yürekten alkışlıyor ve seni takdir ediyorum..