(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben evde yokum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben evde yokum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben evde yokum diye koymuşsun taşı , Verirsen alırdık bir bardak çayı, O tariflerini veripte yapmadığın pastayı , Bayramda nasip olur derken, Gelmeyin yokum demen. Alıştık artık ramazanda aç kalmayı, Allah gösterir bir kapı .. Tebrik ederim saygılarımla.
yav demet akbağ,haluk bilginer,ragıp savaş,özcan deniz,ata demirer ve br sürü ünlünün oynadığı film...Ya evde yoksan adlı şarkısı var filmin..on kısmı sizin şiir gibi bitiyordu.. bi dinleyin onu.
zaten senin niyetin buydu, onların geleceğini bildiğin için kaçtın dimi..şekerleri yemesinler diye..inşallah o şekerler sıcakta erir şekerleme olur...:)))
postacı bile kapıyı iki kere çalarmış,bence bi kahve ikram edin.misafirperverlikle...vebali kalmasın derim..küçük ama derin dizelerini kutladım arkadaşım sevgilerimle..
:)))) zaten hiç inanmamıştım. Dedim ama bak... Roz iyi kızdır yapmaz öle kötü şeyler dedim ama yaptı dedi... son kurabiyenin un ufak hali de senin cebinden çıkınca ben ondan şeyettim yoksa senden şüphelenmek aklımın ucundan bile gezmezdi