özümün ışığı sakalın altında yüzüm gözlerimde kara üzüm som eteğinde taşacaksın yüzünü neden astı acaba neydi kastı küle kumpiri bastı süreğine tunayım
eğilmeden bükülmeden yok çeldirici bir neden doğrudan hükmeden bam yedeğinde aşacaksın yıldızlarla oynadım birisinde kaynadım sonrasına anladım direğine yonayım
toprağa karışır yaşım aman belalı bir başım daha ne derim arkadaşım gam odağında şişeceksin ozan efem koklasam kendimi de yoklasam birliğinde çoklasam çöreğine konayım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İşiten Görenlerden Saklı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İşiten Görenlerden Saklı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Ramazan hocam,bu tür serbest denemelerin daha başarılı bence...Ancak dize sonlarındaki rediflerin kullanılışı gereksiz gibi geldi bana...Hatta kişi ekleriyle birlikte çekim eklerini de atabilirsen(zorunluluklar dışında elbette),şiir daha güzelleşecek sanıyorum...Malum şiirde fazladan kullanılan tek harf bile şiire gitmiyor...Denemekte yarar var...Şiire çok emek verdiğinizi bildiğim için söylemeden geçemedim...Kutluyorum...Sevgi ve saygıyla...
toprağa karışır yaşım aman belalı bir başım daha ne derim arkadaşım gam odağında şişeceksin ozan efem koklasam kendimi de yoklasam birliğinde çoklasam çöreğine konayım
Saygıdeğer üstadım, kutlarım, güzel şiir Saygılarımla.....
Sabah sabah beyin cimnastiği yaptıran okuyup birdaha bidaha okutturan kalemi kutluyorum.Tebrikler hocam yüreğinize ve kaleminize sağlık.Selam ve saygılarımla.
DÖRTLÜ DİZELER ORTASINDA,TEK SÖZCÜKLÜ DİZELER,DİKKAT ÇEKİCİ VE ARALARINDA UYAKLI.(PİŞECEKSİN,DÜŞECEKSİN,TAŞACAKSIN,AŞACAKSIN VE ŞİŞECEKSİN )
EMEK VERİLMİŞ.
BÖLÜMLER SONUNDAKİ UYAKLAR DA ÖZENLİ...
ANLAMAK GEREK,DÜŞÜNMEK ÜZERİNDE.ÖZGÜNDÜ.
BEĞENİLERİMLE AYRILIYORUM,DEĞERLİ ÖĞRETMENİM...SAYGILARIMLA !